Saturday, 29 June 2013

Sahabat Untuk Selamanya :)

Assalamualaikum semua....
Dalam kehidupan kita memang akan 
sunyi tanpa teman, saahabat dan kawan..
Dari kecik sehingga kita berada sekarang memang 
tak lari dari berkawan dan mempunyai teman..

Sahabat baik, sahabat sejati..
insan bertuah yang punyai sahabat sebegini.
yang pasti wia ada kawan baik dan kawan sejati 2,3 orang.
Susah senang bersama. Dan sekarang weouls dah ada 
hala tujuan memasing. Punya kerjaya..
dan baru hendak membina hidup..

Ada yang menjadi cikgu, doktor dan ada juga yang jadi misi..
dan banyak lagi..yang penting tali persahabatan tak penah putus.
Seronok bila baru nak merasai dunia pekerjaan..
yang cikgu dengan postingnya. yang nurse dengan penempatan
bertugasnya. Memasing bawa haluan sendiri.
tetapi selalu berhubung melalui teknologi dan doa :')


Sungguh tak dapat dinafikan wia tetap rindu zaman belajar di U..
walau kemana pun kenangan sekejap tu memang tak
dapat dilupakan ..in Shaa Allah.
Sahabat tika zaman persekolahan pasti menjadi nostalgia terindah.
Ya Allah...terasa rindu kenangan lama..
terasa teruja dengan kehidupan baru ;)


Moga persahabatan yang terjalin kekal hingga hujung nyawa.
sangat sedih kalau lihat kawan yang lupa kawan.
kenapa perlu jadi macam tu?
yang penting jangan putus berhubung ;)
selamat berblogging......Love my friendship!

4 comments:

  1. hehe..betol tuh betol..nih cm sajak je nih.. :D

    ReplyDelete
  2. betul tu. msing2 dh bwk haluan. yg pnting kte x penah lupekan mereka. doakan mereka sntiasa bhgia dn brjaya. Insyaallah ^^

    ReplyDelete
  3. akak pn rindu zmn U dulu...msh di ingatan lg wia

    ReplyDelete
  4. btol. rindu jugak masa zaman sekolah dan u dulu. skarang msg2 dah bwk haluan masing2.

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi