Tuesday, 25 June 2013

Warna Warni di Alam Pekerjaan ;)

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum :)
Moga segala amalan kita dipertingkatkan dari hari demi hari..
Alhamdulillah hari ni hujan turun di kebanyakan negeri.. 

Sekarang kan musim jerebu melanda negara Malaysia..
sama-sama la menjaga kesihatan diri masing masing ye.
Setakat ni Kedah masih belum tahap IPU tahap bahaya lagi.
tapi terkejut juga bila tengahari tadi nampak
permandangan sangat tidak sihat..
hari ni jerebu dah sampai Kedah.. Allahu..



Bagi pendapat wia setakat seminggu kerja.
Alhamdulillah..seronok sangat perasaan dan persekitarannya.
 Memang selesa la kerja katsitu :')
Makanan percuma pagi dan tengahari ..Syukur sangat..
Bak kata orang rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari..
Orang-orangnya pun baik hati..

Harap segala urusan dipermudahkan sepanjang
urusan bekerja nih.. Belum sampai tahap stress lagi.
I'm sooo happyyy!!
Psst..setiap hari snap gambar sendiri bila free..
Hilang stress, grab nikmat Allah..





Moga nikmat ini berterusan hari demi hari..
amin ya rabbal alamin..
dah berapa kali entri ni masuk draft..Hari ni baru dapat publish.
Bukan apa, ada saja yang wia nak buat
sampaikan dah taip, mesti tak ter-publishh..
Nanti wia balas jejak footprint kalian...
Segala puji-pujian hanya padaMu ya Allah.. :')

2 comments:

  1. wahh , kak wia kerja ape ye ?
    Macam best je .. Huhu . :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi