Sunday, 16 June 2013

Selamat Hari Bapa, Ayah :)

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum :)
Bila sekarang agak sibuk, nak hapdate ada saja halangan..hehe
Ok sebelum tu wia nak ambik kesempatan ucapkan Selamat Hari Bapa
buat ayah tercinta khususnya..dan juga bapa-bapa seluruh dunia.

Tanpa bapa, siapa lah kita didunia ini..
Hero dan juga pemimpin kami adik beradik sejak kecil sehingga kini..
ayah kami memang sporting walaupun kini
dah pesara tentera, maksud wia ketegasan dalam satu-satu
perkara yang tak penah hilang tapi ayah 
seorang penyayang dengan caranya tersendiri :')
Syukur alhamdulillah punya ayah yang bertanggungjawab dan
1001 dalam dunia..Hee..Semestinya 
ayahlah yang paling terbaik dalam dunia.


Membesarkan, mendewasakan, menyenangkan, 
menyayangkan setiap anak-anaknya. Itulah ayah kita!
Sayanggnya pada ayah wia satu-satunya ini..
Moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki selalu..

Walaupun ayah agak tegas, tapi ayah ada cara tersendiri
sayangkan anak anaknya. Hanya kami adik beradik yang tahu. Hikhik
Sungguh hati ini rasa bertuah ;)


Selamat Hari Bapa buat ayah!
Sayangg sangat rasa dari dalam hati ini...
dan sebenarnya esok wia akan ke Alor Setar.
Ada satu berita baik yang penting akan wia kongsi
dalam entri akan datang. Wia hold dulu ek.
Sebab nak buat persiapan untuk hari esok..teehee

Moga cukup masa dan kakitangan untuk 
taip blog laju-laju lepas nih..amin ya rabbal alamin.
So, buat semua bapa diluar sana..Selamat Hari Bapa ye ;)


2 comments:

  1. selamat hari bapa untuk ayah wia.

    ReplyDelete
  2. ayh ain plak..siap tanya kat ain..
    ain nak bg apa snmpena hari ayah ni kat abah..hihi

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi