Tuesday 5 June 2012

Hello June, I'm Back :)

Assalamualaikum. Alhamdulillah, dapat jugak bernafas dan meluangkan masa untuk menaip. Rindu nak berblogging uoOls..4 hari sangat cepat berlalu. Banyak kenangan tercipta. Yang sukar dilupa sampai bila²..#gaya cakap macam baru selesai wedding ja kan? ;p


Memamng selesai kenduri kendara, tapi bukan wia yang kawen :) Selesai juga sesi gotong royong dan segala aktiviti yang sibuk menyibukkan diri di hari kenduri yang wia rasa meriah sekali dibuat di kampung sebelah ayah. Bak kata tok, "Kenduri memang seronok, tapi letih" :')


Banyak juga perkara baru yang wia belajar. Petua orang lama dan resepi yang sedap².. Cuma sekarang dah pakai katering. Orang kampung dah tak macam dolu² mao tolong menolong gotong royong. Sekarang cuma adik beradik, sanak saudara ja yang mai tolong buat bunga telur, packing beg sebagai doorgift.


Sangat letih tapi menyeronokkan sebab dapat beramai² bersama keluarga. Meriah ! Yang sedih gambar dalam kamera digital terpadam :( Sedihnya...Sekarang wia tengah berusaha nak cari balik gambar tu semua... Sob²..Harap dapat semua.. Ok entri bersambung cerita pasal kenduri ye uoOls.. Heppy Selalu (",)

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi