Friday, 22 June 2012

Mini Pelamin.. Random ;)

Assalamualaikum dan Salam Jumaat.
2 Syaban 1433H.
Syukur, terasa best sangat dapat mencuba
sesuatu yang baru. Cepat masa berlalu.
Ramai yang bertunang. Sukanya dengar ;)
Ahha ni bukan entri hint nak bertunang ye. Harap maklum.

Cantik² sangat mereka ni. Baik mini pelamin.
Baju, mekap dan sewaktu dengannya.
Jeless positif wia tau. Tumpang heppi.

Dalam usia camni ala 20an memang
ramai yang ambik kesempatan untuk mendirikan rumah tangga
perkara baik, buat apa nak ditangguhkan lagi kan?

Tertarik pasal mini pelamin.
Mungkin terlalu awal nak buat entri maca ni.
Apa salahnya kan sekadar nak berkongsi.
Jujurnya wia suka tengok mini pelamin sekarang.
Cantik² walaupun hanya bertunang.

Tradisi atau trend? Hiks

Cantik dan comel..

Gambar diambil secara random saja.
Tiada kena mengena dengan sesiapa ye :)
wia nanti entah ada ke tidak pelamin gah sebigini..
boleh verangan sajalah kan?
Bersederhana saja mungkin. Ceria selalu (",)

2 comments:

  1. eeee...yg mini pelamin 1st sekali tu sgttt sgttt comel! time zie bertunang dulu, takde pun bermini pelamin bagai...huhu. coz rumah kecik. tak muat utk bermini pelamin :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. comelkan sis :)
      wia pun geramm..
      tak tahu la nanti time wia ada ke tak..hehe

      Delete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi