Thursday, 14 June 2012

Wajib Settle bab Broadband !!

Assalamualaikum. Hai semua.. Hati gembira walaupun dalam hati sedikit gementar. Sekarang wia tengah mereka banner comel untuk mini bisness wia. Wia tak sekreatip mana cukup la tampak ringkas yang boleh melambangkan bisness ni..


Bisness wia berdasarkan pakaian, aksesori yang tampak comei bagi si pemakai baik lelaki mahupun perempuan ;) Sila support wia ye semua. Mohon semuanya berjalan lancar. Tunggu masa yang sesuai nak PUBLISH ;)


Selagi tak selesai, rasa berdebar dup dap dup dap..Kesian lahai blog picisan wia ni asyik berkongsi pasal bisness saja kan? :) Nanti wia update yang lain pulaks. Bukan apa terasa teruja pulak bila nak mulakan sesuatu dari bawah. Doakan ye. Rasanya wia kena gunakan BROADBAND yang tertunggak 3 bulan tu..


Supaya senang nak berurusan..Itu la alkisahnya bila broadband tak berbayar. Ngeh³...Terusan terusan nak online jadi sukar sikit dari biasa. Sebab kat rumah ni wia guna PC ayah. Laju berdesupp dari online tapi itu laa terpaksa bergilir² pulak dengan adik²..

Rindu broadband yang dah lama brkubur -____-
Mak ke tak mau bayaq ek.? Masih menunngu dan terus menunggu..ps: Macam ayat seseorang la pulaks ;)

3 comments:

  1. haaa!! jelaskan pembayaran bokben anda hehehehe

    ReplyDelete
  2. akak pakai broadband lembap pulak..tm ok lg..huhu

    ReplyDelete
  3. gud luck tauuu.. haaa, jom2 byar broadband ;)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi