Wednesday 13 June 2012

Official Name for My Business ♥

Assalamualaikum. Makin berkobar2 hati ini semakin dekat nak mulakan bisness sendiri. Yang seronoknya nama telah pun dipilih. Ehem ehem apakah nama yang jadi pilihan? Jeng jeng jeng..Tersangat la suspens kan? Yang pasti memang ada tersenarai dalam list.


Nama ni dipilih oleh si dear dan wia. Insha Allah akan jadi similar nanti. Amin, mudah mudahan. Ini bisness kecil kecilan cik wia. Harap dapat sokongan kalian. Wia si gadis baru belajar. Nak manfaatkan ilmu di dada sebagai budak bisness. Hati dah tak sabar nak berkongsi.


Permulaan, memang banyak yang nak kena belajar. Kata orang, pelan pelan jatuh bangun. Tak salah mencuba. Tak mahu mengalah sebelum berjuang. Doakan kejayaan wia. Banyak bertanya pada kawan kawan, mereka kata jangan cepat putus asa dan bosan.


Bagi wia jika apa yang kita buat dengan hati yang ikhlas ditambah pulak dengan minat. Sudah pastinya kita akan berusaha habis habisan kan ;) Yang pasti harap semuanya akan jadi seperti yang dirancang. Dup dap dup dap.. Banyak yang kena buat ni..Tunggu ye wia update =’D



Macam tak percaya.. Akhirnya idea ni tercetus, setelah sekian lama. Apalagi sokongan kalian, amat wia alu alukan. Wia tak kreatip, tapi tersangat suka menda comel yang unik dan gojess. Doa doakan, ilham dan idea datang berganda ;)

Dengan rasmi, nama dipilih adalah... #ketukan drum

AddaFluffy Collections


Alhamdulillah, akhirnya.
Tunggu banyak yang dikongsi bersama pembaca..kih²..
Bersambung....

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi