Saturday, 16 June 2012

I Accept Reality

Assalamualaikum. Salam keceriaan :)
Pejam celik pejam celik dah nak masuk pertengahan bulan.
Bnayak yang perlu dibuat selagi hidup dikandung badan.

Seronoknya melihat mereka yang berjaya.
Tak usah dpertikai siapa. Tapi wia bangga buat mereka.
Di suatu sudut hati yang kecil ini.
Wia jugak ingin berjaya seperti mereka.

Memang wia kuat berangan. Dipersetujui si dear sendiri.
Itu wia tak akui memang betul pun.
sebab tu ada pepatah Inggeris mengatakan
"Wish dream come true "
bermaksud moga impian dan angan jadi kenyataan.

Jadi bagi wia tak salah nak berangan sebelum mengecapi impian.
Kerna ada baik buruknya ;p
Usaha yang kuat dan tak putus asa.
Ada berita baik..
Pasal business wia dapat sokongan mak dan adik²..
Dekat ayah tak bagitau lagi sebab ingat nak surprisekan dulu ;)


Lepas dah aktifkan broadband boleh la guna laju²..
update 24/7 sehari..
Mudah sikit nak berbisness kecil kecilan.
Wia budak baru belajar..ngeh³ ='p
Dalam masa yang sama kerja masih tercari²..

Rupanya ini dunia bila meningkat dewasa.
Bukan senang nak senang.
Bukan susah pun nak susah.
Semuanya atas usaha sendirik.
Ok selamat berhujung minggu kalian.
ps : Semangat berkobar habaqq maii..

5 comments:

  1. dah banyak entri akak baca tentang biz..bila nak reveal ni syg..? x sabar nk tahu ni.. :) nway, gd lux in whateva u do dear~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..thanks akk syg..
      tunggu ye..
      bila tiba msnya wia akan revea; bis ni habis²an ;)

      Delete
  2. wia nak buat bisnes ape?

    ReplyDelete
  3. All the best Wia =D

    http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/my-birthday-on-this-year.html

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi