Saturday, 1 September 2012

1 September ♥

Assalamualaikum dan Salam ceria di hari Sabtu :)
 1 September 2012.. Welcome September ♥ 
Sekejapnya masa dah pun masuk bulan 9. 
Bulan istimewa jugak buat wia..Hehe

kalau uoOls perasan, yang header wia
 dah pun bertukar setelah sekian lama.
Baru ada sedikit kerajinan nak edit itu dan ini. 
Sebab agak buhsan juga dengan header yang lama..
Simple dari dulu.. Biasa² ja janji tukar kan? Hikss

Bila dah masuk bulan baru, pastinya ada azam baru.
Perancangan untuk bekerja, mencari hadiah dan banyak lagi..
Mungkin dalam masa terdekat wia kaan ke Shah Alam sekali lagi ;)
Atas urusan pengajian sebelum konv bulan 10 insha Allah.. 

seronoknya tengok mereka yang telah selamat bertunang dan kawen.
Tahniah buat kalian.. yang penting jangan 
di tanya soal jodoh wia. Boleh cenggitu ='P
Ynag penting berat badan dah makin naik. dah bambam dah sekarang.
Berat dah mencecah 54 kg !! Tidakk..


BMI larii sebab wia bukannya tinggi mana..Upss -___-
Kena control makan camni.  Sebab ramai yang tegur..
Rezeki mana boleh tolak. Betul tak?
Boleh makan tapi kena kontrol lepas ni :)



2 comments:

  1. Hehehe...welcome september too....azie pun x sabar tunggu bulan 9 nie , mcm2 ada...best...wait and see..yeahh !

    ReplyDelete
  2. janji sihat =) jgn ditanya soal jodoh, yeah.. kita pun sama jgk xberapa nk gemar bila ditanya soal jodoh ni.
    ~baby follow sini ye

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi