Monday, 24 September 2012

Sukan Gaya Hidup Sihat.

Assalamualaikum dan salam keriangan :)
seronok kan bila kita boleh jadi kanak kanak semula.
Tiada masalah, hanya bermain, makan dan tidur yang cukup
Itu la kanak kanak yang memang habitya suka bermain.
Masa dulu² wia juga seorang kanak kanak yang suka bermain.

Tak kira masak memasak, main besball dan macam² lagi..
Kan kadang kadang permainan ni bermusim.
Contohnya musim tu musim berangin..main layang² saja kan..
Masa semua pakat main guli..memang masa tu main guli la yang best !

Macam tu juga main badminton.
Petang² meriah ja lawan beregu mahupun perseorangan.
Dulu wia aktif sukan,  tapi jarang mewakili 
sekolah mahupun rumah sukan =P
Sebab ngelat, buat tak bersungguh².. 
Cuma seronok sokong kawan kawan ja.. Hehe

Sekarang dah dalam Ganerasi Y nih..
Game outdoor dah jarang. Banyak dalam indoor ja.
Bila suatu hari, adik² wia main squash.. rasa tertarik nak main.
Sebab squash ni sekana badminton juga.
tapi bola nya tak ringan tapi melantun..
hoho teruja satt. Bila ada kelapangan curi² juga main.

Wah boleh refresh badan..
Syok juga main ! Bila dah umur meningkat 20-an
Hati minat untuk bersukan tak penah padam.
walaupun wia ni kecik ja orangnya. Teehee :')
sorry gambar tak licin macam DSLR :P
Majulah Sukan untuk negara ;)
Nebes la semakin hari semakin dekat..

2 comments:

  1. seronok masa kecik2 dulu , memamg main je .. sampai tak ingt balik rumah :)

    ReplyDelete
  2. tak dapat main tenis.reket pun susah nampak.main baling slipar je masa dulu2.

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi