Saturday, 8 September 2012

Journey to Shah Alam again :)

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia :)
Sebenarnya esok adalah hari yang paling malas ke best ye..
Sebabnya memikirkan rasa berat hati nak 
journey jauh² memang tak best !
Bila terfikir balik, ada tanggungjawab yang perlu diselesaikan 
dan pergi dalam tempih yang singkat. 
Boleh dikatakan pergi melancong..Kekeke

Take Care And Safe Journey

Ya, esok wia akan ke Shah Alam Selangor.
Harap semuanya berjalan dengan lancar..
Wia nak settlekan transkrip..Lamabat betoi baru nak buat.
Patutla tak kerja² lagi wia nih..
Ramai dah buat bulan bulan yang lepas. Start bulan 6 lagi..Huu
Tak tahu la sempat ke tidak.. Harapnya boleh la secepat yang mungkin :)

Bila dah selalu dengan famili rasa berat hati nak pisah jauh²..
Wia rasa nak cepat² habiskan minggu ni..Doa² kan ye..
So, esok hari nya yang wia putuskan untuk 
begerak setelah dah banyak kali tertunda.
kalau tak ada aral bulan depan konvo.
Pun ta ada semangat nak konvo (-____-)
Apalah sikap mals ni banyak sangat bersarang dalam badan .Errkk

Ok sekarang ni nak fikir yang best² je.. See you tomorrow
Shah Alama. Dah ler ada kisah disebalik beli tiket semalam yang mencekik darah.
RM39 walhal sebelum ni wia rasa RM35 ke RM37..
Rupanya naik seringgit kalau bertolak hari ahad. *Ok  yang tu wia tak tahu
Dan paling nyesal..Salah beli tiket kat kaunter lain.

Kemudian tak tanya harga terus beli..Terkono wia bila dia sebut harga.
tanya kaunter sebelah RM37 ja walaupun hari ahad. Gurpp!!
Mahal mencacak..!! Harapnya bas elok la..Amin ~
Ok esok juga hari istimewa seseorang ;)
Tunggu entri seterusnya..Stay Tuned =D

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi