Tuesday, 25 September 2012

Kad Pengenalan Baru ! Teehee

Assalamualaikum kalian :)
Hari kan hari yang penuh keriangan buat wia.
Sebabnya semua urusan berjalan lancar.
Dari gundah gulana jadi riang ria ribena.
Sampai ada yang tegur berseri² arini.. Upss!
Cekk terus malu malu meow..Teehee

Alang alang menyeluk pekasam.
Pekan tempat tinggal wia ni kira dekat dengan 
semua pejabat² penting termasuk
Jabatan Pedaftaran Negara..
Apa lagi wia kesini untuk check kad pengenalan baru.
Mana tidaknya kad pengenalan lama wia
jauh bezanya dari sekarang. Masa darjah 6 katanya.!
uOls bayangkan saja lah rupa kanak kanak hingusan 
Sungguh comot wia time tu..

Selepas 3 bulan.. Hari ni check dalam pukul 12 tengahari.
Saja saja nak check kot² dah siap..
Sekali cuba mana tau kan?
Tengok²...Taraaaa!! Kakak jabatan pendaftaran tu cakap dah siap.
Hambikk! 3 bulan baru siap habaq mai..
bulan berganti bulan wia check tapi hari ni baru siap..
Syukur.. Bolehla tengok wajah anak dara dalam 
kad pengenalan biru yang lebih safety tu :'D

 Tumblr_lehr5jqtug1qd659do1_500_large

Terharu betul kad pengenalan bertukar wajah..
11 tahun baru tukar.. Cepat masa berlalu.
Akhirnya baru puas hati walaupun gambar dalam 
kad pengenalan tu hitam putih kecuali tudung la.
Tak kira la pakai lipstik ke blusher memang tak nampak.
Oh tidak! katsitu nampak pucat pulak..Grr --"

Tapi nak baut cemana..bila mengadu dekat BF dan mak..
dua² cakap yang kad pengenalan tu simpan dlm purse
bukan siapa nk tengok pun..
Ok pujuk diri..Betul juga tu.. 
Janji nampak comei juga dalam gambar tu.
Kira ok lah..Hee. Nice day uoOls 
P/s : gambar tiada kerana ia terlalu peribadi
:)

1 comment:

  1. salam wiyah..
    Nice sharing it ok about photo

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi