Tuesday, 1 January 2013

Hello 2013 , First Entry

بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum buat pembaca budiman....
Entri pertama wia dalam 2013. 
Hari ni 1 Januari 2013 hari Selasa.
Adik adik pun dah mula bersekolah. 
Begitu juga dengan adik² di negeri Kedah , 
Terenggganu dan Kelantan.Awal tahun pulak tu.

Memang syoklah tahun nih. Tepat 1hb terus ke sekolah.
Tak macam tahun² dulu. Oh rindu zaman sekolah. Hehe
Tempat jatuh lafi dikenang..inikan pula tempat belajar.
Hikhik. Semangat adik² pakai baju sekolah bau kedai lagi. Kerlasss.
Kasut putih melepak. Serba serbi baru.
adik yang pengawas kemas dengan seragam biru.
Wahh semua semangat nak baru. Terbaikk.
Sempena tahun baru. Orang cakap mestilah semuanya baru.
Maklum lah tahun dah berubah. 
Macam tak pecaya pun ada dah masuk tahun 2013.
Kena biasakan take note tarikh 2013 Hee
Perubahan demi perubahan memang wia buat sikit²
cuma sedih dan kecewa belum ada pulus sendiri.
Gambar FB 2013 - *Smile

Ok rasanya wia nak renovate sikit belog sempena
ambik mood tahun baru. Boleh cenggitu ;)
alaa tak berubah banyak. Sikit ja kot *
Azam dalam berblogging, nak 
rajinkan diri  komen belog blogger lain..
dan naikkan trafik belog. Ameen

1 comment:

  1. semoga 2013 bakal menyinari hidup awak yea :) semoga segala azam juga tercapai . amin .

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi