Tuesday, 15 January 2013

Jug Comel Sesuai Untuk Sejuk dan Panas.

Assalamualaikum dan Salam keceriaan.. 
Suka sangat taip keceriaan, walaupun kadang² tak seceria berbicara.
Kan lumrah kehidupan. Ok berbalik kepada tajuk entri.
Maaf la, kualiti gambar tidak memuaskan :)

Semalam mak wia belikan jug comel.
Dua- dua pun comel walaupun saiz berlainan.
satu warna peach dan satu lagi warna ungu.

Untuk kegunaan sejuk atau panas.
rasanya sesuai lagi diletak minuman panas untuk kekal panas.
walaupun berjam jam..Kalau sejuk boleh diletak ais.
Kira jug ni istimewa sikit. Macam termos.
tapi fungsi dia lain sikit. Hee

Ini warna peach, lembut ja warna dia kan? :)


Ini warna ungu. warna kegemaran mak. Hehe


Dan inilah kedua² jug comel tu :"D
wia suka warna peach tu kalau terang sikit warnanya.
barulah tampak baru selalu.
tapi dek kaler ungu tu lebih terang. Terus pilih ungu.
Sebab mak wia nak salah satu ja.
Satu lagi nak dijual pada jiran sebelah.
Buat apa nak banyak² kata mak.
 :)

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi