Friday, 1 March 2013

Le Tour De Langkawi Stage 2

Bismillahirahmanirrahim dan Assalamualaikum... 
Salam Jumaat buat muslimin dan muslimat...
 Hari ni genap seminggu Le Tour De Langkawi
di tempat wia hari tu di Serdang ke Kuala Kangsar peringkat kedua
Tak sempat wia nak hapdate.. Dan alang alang dah genap seminggu
seronok juga imbau kenangan Jumaat lepas 22 hb..

Masa peserta² dilepaskan secara rasmi nya :)

Ramai dan meriah ! :]

Sepanjang perjalanan penuh dengan orang dan kenderaan..
Yang penting hari tu ramai juga yang datang dari area berdekatan..
wia yang dekat dengan dataran Serdang pun tak terlepas join..
yela orang buat kat tempat kita kan? ;)
Meriah uOlsss...ni baru pelepasan..
kalau tempat ending tak tahu la cemana..Hikss.
Tak sangka pekan kecik seperti Serdang pun boleh
dijadikan tempat part of Le tour de Langkawi ..* Bangga*
Support Sukan dan Majukan Sukan demi Negara..Ceewah!

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi