Tuesday, 19 March 2013

Review : Felinna Inchloss Lotion :)

Assalamualaikum dan Bismillahirrahmanirrahim..
Dah lama perhati produk yang satu nih..
Sedang berkira-kira nak beli..
Selepas baca testimoni..Semuanya positif
bergantung kepada usaha..Banyak yang berkesan.

So, perempuan macam wia pun tak terlepas dari nak cantik. selim.
kan badan wia sekarang dah berisi bagai..Huhu
Ramai dah yang tegur sebab tu nak kena selim nih. Haha
Ok jom tengok serba sedikit pasal Felinna Inchloss nih..



RAHSIA KENAPA INCHLOSS SANGAT HEBAT!

1) Lotion ni sangat wangi dan  takterlalu panas dan xberbau seperti minyak angin, dia dingin dan mesra pengguna. malah mudah dibawa and selesa dipakai walaupun ketika bekerja atau dimana saja.

2) Hanya sekali sapuan anda boleh lihat perbezaan inch anda (pastikan ukur sebelum guna ya). Mudah nak apply kat mana2 bahagian kita yang rasa  tak puas puas hati, ade customer sapu kat pipi dia yg bolat! *wia nak cuba part nih*

3) Inchloss diformulasi dari bahan-bahan semulajadi yang selamat utk wanita hamil,menyusu atau gastrik..Ianya selamat bagi wanita hamil kerana rumusan nya tak da sebarang chemical..kecuali! Jangan lah sapu kat perut tu nak bagi kurus pulak... 

4) Kita bole mengawal bahagian tubuh mana yang hendak dikuruskan jadi kalau yg kurus sekadar nak buang lemak-lemak sikit2 tu pon bole cuba..pasti puas hati!

5) Yang pasti dengan inchloss dah hantar utk dibacakan 30juzuk alquran di mahad tahfiz Bukit Mertajam Penang... Semoga lebih dirahmati..agaknya sbb tu 1 hari pakai dah nampk kesannya. (Jd jangan langkah ya)

6) Felinna (owner product) mencuba sendiri dan rasakan result yg fantastic! Bombastic! Dan yang pasti  tak nampak plastik hanya dalam masa sebulan 5KG TURUN uols! Over kan? Haha 

7) Jangan takut, produk ni berdaftar dengan KKM


Cara-cara:

Hanya sapu 2 kali sehari.. Pagi dan malam sebelum tidur sambil buat urutan ringan.. (gerakan membulat sampai lotion meresap.. Lotion ini tidak melekit,
 so ia amat selesa jika disapu sebelum tidur malam.. 

Harga Semenanjung RM75..
Harga Sabah Sarawak RM80..

Sebab tu wia rasa nak cuba..Nak tengok hasilnya selepas ni..Hiks
Nanti dah beli..wia kongsi stori testimoni ye.. Selamat berblogging.. :)

4 comments:

  1. nanti bagitahu testimoni berkesan ke tak :-)

    ReplyDelete
  2. menjad tak? nanti bagi tau ek..nak sgt guna, tp takut..huhu..

    do follow my blog..

    http://assnzone92.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ok hans..In Sha Allah :)

    ReplyDelete
  4. In Sha Allah..nnt sy cuba, sy kongsi :D ;)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi