Tuesday, 26 March 2013

Review Natural Clenx Tea

Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum :)
Dah banyak wia usha dalam testimoni mengatakan yang produk ni 
semua berkesan dan menyihatkan..
Jadi tergerak dalam hati nak menggunakannya.
Almaklum la penggemar makanan macam wia ni memang
cepat naik badan. Semalam timbang berat nahh 55 kg dah..Gurlp!
Tak sabar nak cuba produk nih. Apa dia? Meh baca dibawah..

Natural Clenx Tea adalah teh detoksifikasi 
dan pelangsingan badan berkualiti tinggi 
yang dibuat daripada 100% teh hijau organik semulajadi dan herba. 
Ia tidak mengandungi sebarang laksatif, 
gula tambahan dan tiada kesan sampingan. 
Ia merupakan satu pilihan unggul untuk kehidupan sihat 


 Manfaat Utama:
-Mengurangkan berat badan atau 
mengekalkan bentuk badan yang ideal
 · Menggalakkan proses perkumuhan dan melegakan sembelit 
 · Meningkatkan keupayaan organ-organ detoksifikasi
 · Menguatkan sistem imunisasi 

 Keunikan:
Hanya minum 1 uncang teh sehari ·
Kandungan yang organik dan semulajadi · 
Tidak menyebabkan cirit-birit · Diet tidak diperlukan.Hiks suka ;)

Cara Penggunaan :
Masukkan 1 uncang ke dalam air panas dan rendam selama 5-10 minit. Isi semula air panas 1-2 kali mengikut kehendak sendiri. Minum 1-2 uncang sehari selepas makan untuk kesan terbaik.

Kelik untuk tumbesaran ;)

Banyak khasiatkan.. Walaupun dah ramai orang guna, 
wia baru nak cuba.Harga pun tak mahal. Cuma RM28.80 ;)
In Sha Allah..berkesan!

Jom sama sama cuba.. Hehe. Dedulu masa member guna, wia buat
tak tahu je. Tapi serius badan dia ramping. Jeless..
tapi mungkin akan kerap ke tandas pada permulaan,
lama lama dah ok .. Jom guna..
Wahh promote habis, padahal belum guna lagi.
Nanti wia cerita pengalaman pertama guna ok..

2 comments:

  1. Murah ja harga dia. ingatkan mahal.hehe

    ReplyDelete
  2. murah jugak harga dia..

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi