Wednesday, 29 August 2012

Bunga Api di Hari Raya :)

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia buat semua..
Hadoii dah berselang entri tidak sekerap dulu time zaman muda mudi..
Blog selalu update. Sekarang masa terlalu pantas berlalu..
Biarpun begitu.. wia nak kongsikan riang ria ribena raya..
#Tak ada kena mengena dengan air Ribena..
Bermain bunga api di hari raya kedua bersama sepupu sepapat ='P
Oh nikmatnya... Termasuk wia jadi kanak kanak.. * Bushing
 
Walhal mak sedara dan bapa sedara kemain ramai tau tengok ;)
Haha depa kata kanak kanak paling dewasa 
berumur 23 tahun dan kebawah..
Ups! Apa nak dihairankan..Bukan jadi mak budak pun lagi ;p
Dunia kan indah belaka..Tanpa fikirkan hal² itu sambil main bunga api
kalah budak² sekolah rendah dan tadika.. Erkk (-____^) v
Sedikit gambar wia kongsikan untuk menaikkan 
mood raya yang masih berbaki dalam hati ;)

Bahagia sungguh main bunga api :)
Paksu pun kemain main mercun pop pop - ada gaya tu ;)
Sepupu - dak Aiman pun ceria nampak gigi besi =D
wia dan adik bongsu - tengok, cam sebaya ja kan ;)
dak nana pun gigih main dengan ria nya :)
main jangan tak main sampai letih :P
Bestnya berhari raya..Hehe . Sakan sungguh raya kali ni...
Meriahnya sukar digambarkan.. 
Harapnya berterusan hingga tahun² akan datang.. Amin ~
Sukanya......
:)

6 comments:

  1. heee happy!

    tak main meriam ke dik =p

    ReplyDelete
  2. Salam dawia!

    Selamat Hari Raya ya ^_^

    Konpius nengok gmbr2 ni, awatnya kanak2 tua je yg main bunge api,hahahah

    ReplyDelete
  3. Dh lama tak main2 bunga api nieh.RIndu2!

    ReplyDelete
  4. selamat hari rye wia :) maaf sbuk sgt beraya. bru brkesempatan nk bw. hehehe

    ReplyDelete
  5. beznye men bunga api..tak pegng agi bende alah ni taun ni =)

    ReplyDelete
  6. lama dh x main bunga api ni..

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi