Friday, 10 August 2012

Iklan Bernas sempena Raya 2012

Assalamualakum dan Salam Sayyidul Ayyam :)
Menjejak hari hari terakhir Ramadan 
yang cukup cepat masa berlalu
sampaikan wia sendiri tak sempat
 blogvespaking blog kawan kawan.
Itu bezanya tinggal di rumah dengan tinggal
 di hostel mahupun rumah sewa.

Sibuk sungguh ! :D  Yang bestnya dapat 
berpuasa dan bersahur bersama 
keluarga tercinta. Bukan ini yang wia nak 
stori tapi pasal Iklan raya Bernas.

Memang heboh di laman sosial blog dan dan Facebook.
Wia sendiri dah pun menontonnya.,,Sebagai insan hati mana tak 
sedih dengan jalan penceritaandua orang budak yatim piatu. 

Yang mana oarang istimewa pulak tu :(
Sedih sungguh..Bersyukur ada apanya kita sekarang bersama
keluarga tercinta #Syukur alhamdulillah..


Wia nampak ada kelebihan disebalik kelemahan
 yang Allah bagi pada seseorang.
Beruntung kita yang sempurna sifat 
walaupun mustahil sempurna di mata Allah..

Jalan penceritaan yang baik dan nasib baik ada yang baik hati
tolong tumpangkan :') memang emosi tengok iklan ni..
Ada insan yang tak bernasib baik macam kita..
Bersyukrlah apa ada nya..
Syabas Bernas (",) Jalan penceritaan yang baik.

3 comments:

  1. sy tgk pon tersentuhh. huhuhu :))

    ReplyDelete
  2. dah tengok! sedey~~ buat kita sedar betapa banyak nikmat yang Allah bagi

    ReplyDelete
  3. Assalamaualaikum wbth,,,

    sedey juga......dah tgok 3 harilalau...
    thanks sharing

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi