Wednesday, 8 August 2012

Sepuloh Malam Terakhir..

Assalamualaikum dan Salam Ceria buat semua :)
Bila baca komen komen entri lepas, wia tak perasan pulak Datuk LCW
termasuk dalam entri mantan roomate ='p
Walhal nak selitkan kejayaan dalm Olompik merangkul pingat Perak.
#Bila ditegur wia pun naik seram pernah 
ber-roomate dengan Datuk Lee Chong Wei.. Hikss

Bila dekat dekat dengan raya, agak sibuk sikit.
Sekejap maasa berlalu kan?.. Lagi 10 hari lagi kita di bulan puasa..
Banyak persiapan yang kena buat.. uoOls pun sama kan?
Pusat bandar pun dan penuh orang shopping sana sini..
Meriahh ;) Ada yang dah buat kuih raya..
Wia pun belum buat sejenis pun lagi.. # Baru belek resepi..

Insha Allah hujung minggu ni baru nak mula main tepung, mentega dan gula.
Teruja pulak kan nak sambut raya setahun sekali..Hehe
tapi jangan lupa pertingkatkan amal ibadah di minggu minggu terakhir :)
dan wia masih tertunggu tunggu sesuatu dan hanya Allah yang tahu..
 Berdoa lah...........


Moga Allah dengar doa hamba Mu ini...
Amin Ya Rabbal Alamin..
:)

3 comments:

  1. kueh raya kaknis tak siap lagi hmm

    ReplyDelete
  2. Insyaallah kite sme2 mgejar kberkatan itu. emm skejap je mse brlalu kan. huhuhu

    ReplyDelete
  3. smua mkin sibuk wt kueh..dr awal bln lg kdai2 barang2 kueh bertali arus org berpusu2..sy yg laki masuk jd cm janggal gile..smua mkcik2 beli brg2. skali angkut 60 70 hinggit brang..kaye tokei kedai..kdg2 terpikir bagila peniaga2 mlyu byk bkk kedai2 cmni..cina xbuat kueh pun, tp ada kedai brang2 dpur utk kueh2 ni.huhu

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi