Wednesday, 15 August 2012

Tat Nenas Kegemaran Cinta dan Saya :)

Assalamualaikum dan Selamat 1 Malaysia :)
Dekat² nak raya saja wia menyibukkan diri 
dengan membakar biskut kegemaran.
Salah satunya adalah tat nenas. Ni baru pertama kali buat untuk tahun ni.
Selalunya wia atau mak akan beli je ;)

Entah macam mana hati ni tergerak nak buat tahun ni.
Memandang wia suka sangat. Termasuk la incik dear pun minat. Teehee..
Memang patut kena belajar buat supaya senang masa hadapan =P
Rupanya mudah je uoOls, kalau kena pada caranya.
alhamdulillah wia menjadi baut.
Tak gebu sangat dan tak hangit cam selalu.. Upss!! Hee
Hangit pasti ada kalau² terlepas pandang oven.

Nyum nyum.. Biskut ni dicari setiap kali beraya ;)
Warna keemasan yang cantik ;)
Tampak biskut lebih sedapp.. Jem yang tak terlalu manis sangat
mermang sesuai dengan citarasa wia..
Mermandangkan kami berdua yakni wia dan incik dear suka..
Kena betul² buat tat ni selalu ler..

Syukur ada adik² tolong buat hari ni..
dapat la 100 biji comel² tat wia..
Sebab acuan kecik je;)
Besar sangat pun gerun nanti kata adik bongsu wia..
Betul jugak kan? Nasib tak gebu sangat tat nenas
yang pertama kali wia buat dan  belajar ni..

Ok adik² dah mula cuti sekolah sempena raya..Bestnya !!
Hooyeh keriangan raya kian terasa..
Selamat membuat persiapan hari lebaran kalian :)
P/s : Rindu orang jauh......
Guna jem stroberi pun sedapp..
Teringat makan dekat umah kawan ayah haritu.
Nanti nak cubalah... Happy Blogging ~
 

3 comments:

  1. nak rase sikit leh? hehehe

    ReplyDelete
  2. tart nenas.feveret nik jugak :)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum wbth...
    kesukaan saya tu.......

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi