Tuesday, 7 August 2012

Cerita Mantan² Roomate Ku ツ

Assalamualaikum dan Salam Nuzul Quran 
buat muslimin dan muslimat :)
Pejam celik pejam celik dah masuk 17 Ramadhan 1433H..
Betul kata orang, bila dah sibuk , blog boleh terabai.
Banyak yang nak diceritakan dalam dua hari ni..

Seperti yang wia pernah bagitau  sebelum ni, wia nak coretkan entri tentang
bekas rakan  rakan sebilik sepanjang tujuh semester sepanjang wia belajar.
Bak kata mak, setiap semester pasti wia bertukar roomate.
Kebetulan atau suratan? Hanya Allah yang tahu.
Maka bermacam macam ragam yang wia pernah lalui..
Kenangan pahit manis, biasalah lumrah kehidupan.
Meh nak perkenal sorang sorang.

Hostel 
Semester pertama: kak atie nazirah, tua setahun dari wia.
Semester kedua dengan : Ida, muda setahun dari wia.

Ninie Aziz
Semester ketiga dengan ninie muda dua tahun


Semester ketiga, kiera muda dua tahun.

  Rent House

Semester keempat dan kelima dengan syaz tua setahun dari wia.
Semester keenam dengan ira, muda dua tahun.

Semester ketujuh dengan kak nora shima, tua tiga tahun dari wia..

Suka duka biarlah ia tercatat rapi dalam hati.
Ini mereka, yang pernah jadi sebahagian roomate wia.
Entri mengenang zaman belajar..Hekhek


Tahniah Datuk Lee Chong Wei..
dalam sukan Olimpik London 2012..
Pingat Perak! Bangga rakyat Malaysia :D

Dua orang roomate wia tak dapat jejak gambar sebab tak sempat snap ;p
Insha Allah kalau ada nanti wia letak. Saja nak perkenalkan mereka..
Entri khas..Boleh jadikan kenangan kalau2 kalau depa ada terbaca blog wia.
:)

3 comments:

  1. cute2 roomate..tp terkejut tiba2 aada LCW..ingatkan roomate gak..hehe

    ReplyDelete
  2. comel sume rumet wia yea. aah ingatkan LCW tu rumet wia gk. wkwkwkwk :DD

    ReplyDelete
  3. haha umi pun sama macam orang orang kat atas ni. ingatkan nak cakap LCW pn sama jugak. hikhik :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi