Tuesday, 14 August 2012

Tradisi Hantar Kad Raya :)

Assalamualaikum dan salam 25 Ramadhan 1433 H :)
Pantasnya masa dalam sedar tak sedar kan?
Mesti ramai yang dah buat persiapan nak sambut lebaran kan?
Wia sendiri macam terlupa nak menaip entri tentang kad raya.
Tradisi waktu di zaman bangku sekolah.

Sekarang duni dah makin canggih. ditambah pulak 
dengan harga setem yang naik sekarang,
Dah memang jarang orang yang pos kad raya.
Memang kenyataan sekarang. dari kad raya 
yang kreatif dengan kaler dan design pelbagai..

kad raya

Bertukar kepada gambar senndiri, di olah cantik.
Dan disertakan ucapan..Lalu di TAG pada sesiapa yang ditujukan.
Lebih mudah, jimat kos dan lagi cepat :)
Setuju tak uOls?

Memandangkan hari ni dah pun 14 Ogos, 
memang sesiapa yang hantar kad raya atau sebarang pos hari ni,
 berkemungkinan besar akan sampai lepas raya 
sebab incik posmen pun nak cuti berhari raya jugak ;p

Nasib wia dah hantar awal² minggu lepas. 
Harapnya dah sampai pada si penerima.
dalam kecanggihan IT dan zaman yang moden.
Wia masih nak kekalkan tradisi menghantar kad raya tanda ingatan
rasa macam "Limited Edition" gittu. Hikss.

Selamat menjalani ibadah puasa.
Pada yang buat kuih raya , berhati² ye..
kalau di perantauan mesti tak sabaq nak balik kampung halaman.
Teringat kenangan lama...Indah kelat semua ada.
Ps, pagi tadi ayah tanya result interview.
Wia jawab belum ada rezeki agaknya -____-

1 comment:

  1. alaaaa nk kad rye jugak. wuuuuu. huhuhu :)
    smat ari rye wia ! :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi