Sunday, 1 August 2010

Award Dan Tag..Setelah Sekian Lama..

Salam dan selamat Hujung minggu !!~ Hari ni aku bangun lewat. Sungguh cuaca hari ni amat memdamaikan dan sejukk sampai-sampai terlajak bangun sampai pukul 1000. Auww..diam-diam sudah. haha:P tapi aku bangun sub0h tau. Lepas Subuh je teng0k si r00mate tido lagi..hari pun masih cuti. Lepas mandi..apalagi buat air liur basi la. hehe:D

Sebelum aku terus menaip lebih panjang perangai buruk aku yang tak patut diceritakan tu, aku sebenarnya tak nak lari dari tajuk entri pagi nih mengenai dua award yang di tag oleh adek Niesh yang aku tgk mula-mula aku buka bl0g tadi,dekat cbox sidebar  yakni msg  yang dikirim dari dia:)  waaa !! serius aku teruja bab dah lama tak dapat award..ngee=D 

Award pertama..taraa!!

::Nice Blog Award::

1. anda rasa entry saya yg manakah paling best dibaca?
entri yang bertajuk jeless..sebab disebalik kejelesan adek niesh, adek masih sedar yang adek masih ada ruang untuk dapat yang lebih baik. InsayAllah~
 
2.blog yg manakah paling kerap anda singgah?
bl0g yang cerita dan entrinya menarik ! tambah2 kiut miut..ngee:D psstt demand tak saya?  
 
3.blog anda sudah berapa tahun terbina?
tak lama tak baru (6 bulan 2 minggu)..wink* 
4.tag pada 3 yg lain..
belum fikir lagi~

 
Award kedua yang jugak di tag adek Niesh
::Blogwalking Award::

1.Di manakah anda selalu BW ?
blog yang singgah cb0xku dan dalam dashboard;) 
2.Kenapa anda suka sangat BW ?
Sebab dapat belajar mende baru,pengalaman baru,kawan baru dan pengetahuan.Selain tu,dapat jugak mengeratkan silaturrahim antara bl0gger. Tak kira umur dan bangsa:)


3.Apa yang anda akan dapat kalau BW ?
Dapat up trafik bl0gger lain dan kita jugak akan tarik trafik bl0gger lain kalau diorang jugak singgah di bl0g kita..kan3x? =) 
4.Perasaan orang yang di"BW" oleh anda ?
heppi dan teruja sebab ada jugak bl0gger yang berkunjung ke bl0g diorang. Tambah2 ada sesetengahnya Bw terus foll0w. dan bagi k0men yang membina,bertegur sapa. paling penting diorang rasa bahagia sebab trafic diorang naik dan tinggi..hehe 
5.Tag 5 rakan anda di sini.
tak tahu nak tag sesape..hehe

wawa bestnya dah selesai jawab tag dan laksanakan syarat2 award yang marvel0us tue..pada adek Niesh akak ucapkan terima kaSih daun keladi atas award yang adek bagi yek. Amat terharu dan klau senang2 bagi la lagi. hehe:D Pada korang yang lain, harap korang enj0y dengan weekend korang keyh..

Kalau aku rajin nanti aku akan buat entri yang lain untuk hapdate bl0g nih agar nampak ceria lagi..wink* tapi kekangan nih aku hilangsegala macam yang nak cerita. dan mungkin baru-baru kesunyian je yang bersarang dalam diri nih. Ok, xpe lah kawan-kawan bl0gger sekalian..aku tak nak taip panjang2 sebab entri kali pasal anugerah yang dah berkurun aku tak dapat! akhirnya aku tersenyum hambar ckit kerna terkilan..ahaks! ok aku tipu*

Selamat berblogging dan heppi weekend !
---;----'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi