Monday, 2 August 2010

Keajaiban Kalimah Allah..Subhanallah :)

Assalamualaikum dan selamat pagi buat bl0gger semua. Alhamdulillah,tgh malam tadi kita dah cakap hai hai Isnin dan bai bai Ahad..maka bermula hari baru, cuaca baru,nafas baru..sedar tak sedar minggu depan dah puasa. Nak tak nak,kena sambut dan lalui Bulan Ramadhan yang mulia nie yang Allah kurniakan hanya setahun sekali~ 

Aku sendiri tidak sabar untuk kedatangan bulan Ramadhan kali nih. Sebab tu,aku dan si dear tgh countdown bulan Ramadhan..dan masing2 punya iltizam nak tekad buat s0lat terawikh setiap malam dan banyak lagi. Permulaan intro aku mungkin xde kaitan ckit dengan tajuk entri aku, tapi aku sudah tekad nak k0ngsi bersama korang mengenai keajaiban kalimah Allah yang aku tau dari FB (facebook)..korang 1st time ku teruja sangat 1 tapi mende baik aku nak k0ngsi dalam blog kesayangan nih..


Korang tengok betul2 pada tiga titik pada kalimah Allah tu dalam lebih kurang 10 minit ye~
dan alihkan mata tgk di dinding yang k0song..seelok2nya putih..dan apa korang nampak?:)
*See The Dots In The middle for 10 Sec
And L0ok The nearest Plain Wall

Lihatlah keajaibannya.Subhanallah..rasa sgt KAGUM dgn ilusi mata kurniaanNya ini. Aku sendiri rasa bersyukur dengan nikmat tuhan yang satu ni. Mata manusia ibarat kamera
semulajadi yg paling mahal dijadikan ALLAH SWT...hargailah mata kita sebaik2nya. Allah Maha Besar kawan-kawan bl0gger sekalian.. Sebab tu bila aku tgk nota k0ngsi yang di tag seorang sahabat, aku rasa terpanggil untuk kongsi dalam nih..Sama2 la kita mengingati kebesaran dan kekuasaan ilahi ye kawan-kawan~
سبحان الله

Nota buat tersayang--> sayangmu dah tau camana orang yang sakit gastrik. Maafkan sayang tak memahami dear ~ dan moga cepat sembuh dari demam ye..Sebenarnya incik bf dah sembuh cuma aku harap dia makin sembuh dan sembuh. Selamat bekerja dear..psst,,dan aku pulak pagi nih free dari kelas. Alhamdulillah~ nikmat Allah yang Esa..ada dimana-mana.. syukur dan merasai nikmat itu:)

Tapi petang nih tetap ada kelas 2.0o sampai 5.0o petang. Cuaca pagi ni pun baik dan sejukk je~ Korang..moga apa yang kita nampak,lihat dengar dan rasa..baik dari agama dan perintahNya. harap-harap kita sama-sama kongsi ek :D InsyaAllah ada kelapangan aku akan hapdate bl0g nih lagi..nak sambung buata asaimei akaun..wink*
Psstt..pagi nih sarap Chipsmore <3 yummy ! dan malam tadi keluar diner dengan member,10 orang semuanya pegi makan kat Pp (pusat Pelajar)..suasana yang meriah dan aku menghayati lagi nikmat itu. Akhir kata,Selamat berblogging dan Bw semua ^^ dan paling penting tuturkan Subhanallah.alhamdulillah ~ Selamat Mencuba !!~

---;--'--{@
~Dawia honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi