Thursday, 19 August 2010

PuaSa keSembilan , PuaSa keduaKu (:

Salam dan selamat berpuaSa semua tak kira dimana hempa semua berada. Alhamdulillah hari nih dah masuk hari keSembilan muslimin dan muslimat berp0ce kata adek sepupuku..hikhik. p0ce pun p0ce lah. Tapi masa cepat berlalu. Sat ja dah hari keSembilan tapi bagi orang istimewa macam aku maksudnya "wanita"..yang diberi keizinan dan kecualian dari Allah S.W.T untuk bercuti. blushing* kalau aku baru ja dua hari berpuaSa..ngee :D (termasuk hari nih) Sshh..diam-diam sudah (",)
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` ¤ wiexie's
....(¯`v´¯)
..... •.¸.•´
...¸.•´
.. (
Tadi aku dengar berita kat radio dan tengok berita kat tv, katanya tiket bas dah habes. Walhal hari masa aku nak balik kampung cuti midsem tu, tukang jual tiket kat Bukit Jalil tu habaq, tiket untuk balik taya mula jual masa pertengahan puasa nnt.tapi nih tak sampai 10 hari puasa dah habes. Buat orang heran ja?! Huh! tapi tak nak mengeluh-mengeluh bulan puasa nih. Aku yakin, mesti ada bas tambahan punya time balik raya nih. hopeless*
http://www.cute-smiley.com 
Sebab ahad nih dah nak gerak balik KL balik untuk sambung kuliah 2 minggu sebelum bercuti balik raya semula. Macam tak besh ja kan :( tapi itu lah organisasi kuliah aku. Tapi aku bersyukur sebab mesti ada hikmat di sebalik semua ni.Nak nak aku boleh berpuasa ngan berbuka kat umah dengan mak, ayah dan adek2 selama seminggu kan. Jadi, tetap puas hati..ngee :D sorry* m0od bulan puasa tak tetap pulak.. istighfar³..
http://www.cute-smiley.com 
Petang nih ingat nak beli barang ngan mummy tersayang.. ingat nak sopinks siap² untuk raya yag akan menjelma c0z bila dah balik raya nnt dah tinggal lagi 2 hari dah nak raya. Mungkin tak sempat.Wee tak sabaqnya ! nak nak mood amat baik hari nih sebab si dear  beri kata semangat setelah seminggu suam-suam hati dengan aku.. akhirnya hati dia cair macam eskem (aiskrim)muSim panas jugak. hee =D sygs si dear ketat². Hati nih pun lega ^___^ p/S: Selamat berpuasa  incik BF..banyak lagi nak di ren0vate oleh saya tau :P

Bila  hati lega, maka aku takleh la heppy sangat sebab tulat dah aku nak kena journey lagi balik KL..uhh! jauh dan amat memenatkan..boleh tak nak bercuti sampai raya teruih?! t0longlah..sob. Sob. Itu kena ingat jugak. Kena tempuh bulan puasa jauh-jauh denganmakanan tak sedap. Tapi kena lah terima seadanya..huaa!! kena jimat lagik.
T____T runsing meh 0__o
Hari² aku akan tekad dan semangat untuk balik sana lagi 2 minggu pastu balik raya..baru puas hati. Tapi setahu aku Selangor cuti Nuzul Al-Quran dan Merdeka. Maka cepatlah masa berlalu nanti. Noktah. amin.... *

Selamat berpuasa semua (:
Dan selamat berbl0gging dan BW kalian member dunia mayaku..
Salam Ceria petang khamis buat anda semua..
heppi dan smile selalu c(=
---;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

6 comments:

  1. selamat berpose kak..
    jgn cedeyy2..
    msti ada extra tket bas nye *__*

    apa2 pun
    salam pkenalan dari
    cik ain @@,

    ReplyDelete
  2. ya..selamat berpuasa juga untuk pren. orang utara na.. salam kenal juga dari orang utara.. ngee~

    ReplyDelete
  3. wa..bkn kemain bila blk kmpg ek.. :) nway, moga tabah brpuasa di perantauan syg..

    ReplyDelete
  4. selamat berpuasa syahnia:)
    terima kasih sebab sedapkan hati akak..
    tapi nasib dah ada jgk tiket 3hb ni ..

    ok selamat berkenalan jugak dari akak ^^

    ReplyDelete
  5. amyna..
    bestnya jumpa orang utara :)
    selamat berpuasa jugak ikhlas dari saya..
    ;)

    ReplyDelete
  6. kak shima..thanks alot :)
    ye..selamat berpuasa kak..

    salam perantauan dari weya ^^
    sayang akak !~

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi