Tuesday, 17 August 2010

PuaSa Datang Lagi.. Hari KetuJuh Hari Ganjil ♥

Salam dan selamat malam bl0gger sekalian

Hari nih nak buat entri gambar yang comel² mengenai bulan Ramadhan..sebab gambar kartun nih semua kiut miut..aku upl0ad dalam blog nih supaya kita sebagai muslimin dan muslimat berSemangat lagi untuk melalui bulan ibadah bulan penuh kerahmatan ni..mudah²..amin*
masuk bulan Ramadhan bulan mulia :)



puasa pertama :)

 puasa kedua :)

puasa ketiga (:



 puaSa keempat ^^




puaSa ke-5.. lalala~




puasa ke-6..gigih :D



puasa ke-7 hari nih

m0ga kita sama-sama dapat mengaut pahala berlipat ganda dalam bulan Ramadhan Al-mubarak nih kawan-kawan dunia maya ku =D Hari nih dah genap seminggu..sekejap je maSa berlalu.. aku doakan kita, aku dan kau boleh menjalani ibadah puaSa dan yang lain dengan baik . InsyaAllah (:

Salam Ramadhan korang..
Senyum selalu..hargailah bulan puaSa yang datang setahun sekali..
bulan Rahmat bulan penuh keberkatan
Rebut pahala Jauhi d0sa 

bulan yang istimewa, hambaNya yang kerdil
---;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

5 comments:

  1. mne dpt pic2x nih?? chantek jep..

    ReplyDelete
  2. cumei giler.. suker

    ReplyDelete
  3. ishiko --> pic2 nih saya dapat dari FB :) pastu edit ckit ^^

    mmg cantek kan :D

    ReplyDelete
  4. lady XOXO--> cumel sgt³ !
    selamat berpuasa semua..

    ^_~

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi