Thursday, 5 August 2010

Merintih Sedeh .. Damn !!

Salam dan selamat malam uols semua..aku heppi tgk orang bahagia?. kenapa tetiba aku letak statement macam tu..huhu. Tak bahagiakah aku kini.? bukan tu persoalannya..cuma aku rasa sekarang aku kuat sensitif ! serius tak tipu,padahal kadang2 terkena tempias pada r0omate, ousmate dan paling teruk pada BF. Nasib dengan mak ayah tak..kecuali adek-adek yang bak kata pepatah kalau tak gaduh mmg tak sah. Korang..perasaan aku sekarang amat sedeh. Nak nak aku cam tiada tempat ngadu sebab aku rasa aku d0wn. Setelah aku tak puas hati atau apa-apa yang berkaitan~ dan bila aku sedeh, aku rasa si dear jugak begitu tak puas hati dengan aku.Mungkin aku banyak perangai buruk dari perkara baik. Siapa tahu?! :'(

Memang salah aku kuat sensitif dengan fa'il orang, percakapan diorang yang kadang2 diorang tak rasa apa2 tapi aku terasa lebih..aku taj tahu kenapa aku macam tu, tapi aku tahu bila persaan tu datang. aku sedeh. Terasa keseorangan.. dan menangis, menangis dan terus brmain air mata sampai mata bengkak2. Kepala pun berat T___T aku kadang2 rasa cam tak berguna sebab banyak terasa hati ngan orang~ tapi berd0sa kah kita bila ada orang mainkan hati kita, perasaan kita, tak h0rmat.Kita cuma duduk diam, senyum dan biar orang pijak pale kita.. Ya Allah..aku memerlukan kekuatan untuk harungi ini semua..aku sayang diri ini. Tapi mood hari ni teramat sedeh sampaikan rasa nak lari jauh2 sampai hujung dunia ):

Girls Myspace Comments


Ayat aku mmg terus terang meluahkan rasa hati ni yang tak tau nak buat apa dah..hanya berserah dan masa akan menentukan segala-galanya ~ aku ingin bersendiri sekarang. Biar apa orang kata..aku tak sanggup nak luah pada sesiapa termasuk incik BF sebab dia pun cam dah tak suka nak dengar luahan hati ini..apakan tidak..aku kan terukk ! T____T
tapi walau orang pandang aku teruk, aku tetap sayang diri aku yang hak sementara pinjaman di dunia oleh Sang Penciptaku.. 


Aku masih punya harga diri..aku mesti kuat. aku mesti tabah. tak semua suka apa yang kita suka.. Kadng2 aku pun rasa manusia ni unik. tapi kadang2 tak menghargai malah rosakkan lagi kepada yang lebih teruk. Aku emosi sebab minda tak stabil.. dalam hati merintih. Aku rasa terbidas dengan kata-kata.. Aku hilang sabar dengan hasutan yang membisik. Aku mengutuk dan sumpah seranah bagai.. tapi aku sedar..Siapa lah aku?!
Benci plus geram dengan perasaan sekarang ni ! Ouhhhh....merintih sedeh..em0si terganggu. Apakan daya aku manusia biasa yang mudah alpha dan leka... Ya Allah..bantulah hambaMu ini..


yang mencari ketenangan dalam menaip,
emosi terganggu  T_______T
----;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

1 comment:

  1. emosi adalah perasaan biasa.. saba ye dear..

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi