Tuesday 9 November 2010

aiS Krim diKala Kehujanan..Slurp!

Assalamualaikum dan salam ceria blogger semua :)
Petang ni rasa sejukkan..petang di utara,hujan dan cuaca mendung kian melanda. Tapi ini takkan membataskan aku untuk makan makanan feveret aku yang satu ni..heee. Nak tau apa..ais krim la. Waa sejuk dengar kan.. tapi itu la best..ngee:D sedapnya  sebab bukan satu perisa, tiga..walaweh..walla!  ceritanya petang hujung minggu lepas ayah beli, sampai sekarang dok ada kat rumah. Dah petang petang sambil tengok tv cerita besh pekena ais krim tiga perisa, stroberi.cokelat dan vanilla..semuanya  perisa ais krim kegemaran..yezza!
yang ni pun sedapp..nyum³..walla!
Aku suka ais krim sebab ia sweet,sejuk dan melazatkan..aaahhhhhh..lepaskan nada yang nampak macam nyum nyum selepas menjilan ais krim di dalam kon ais krim yang ayah beli..krunch.Gigit roti kon dan ais krim..nikmatnya----> sila hayati sebaiknya bila makian ais krim ye. Aku suka ketiga tiga perisa tu. Dan itu salah satu makanan yang boleh buat aku naik berat badan..wink* serius suka..lalalala..psstt ooh hoho.
terharu:'D
Dua tiga hari ni aku tak berblogwalking sebab aku dok layan ais krim ni la kan..tipu* konon konon macam dok stim makan ais krim ni pulak kan.haha.. tak bukan itu maksud aku..dua tiga hari ni, aku dok sibuk renovate blog..tapi berpuas la apa yang ada..aku redha:) aku banyak di tolong oleh sis senior intan dan sebaya dengan aku Nadia Halena. Thanks alot ya..gracias buddy. Hehe..memang banyak yang membantu aku . Maklum lah aku ni banyak lagi kena belajar.. tapi lepas nih aku akan buat sendiri semua..insyaALLAH. Doakan ya..mungkin jodoh aku dengan template ni kot.
♥sweet kan ?:) <3
Nanti bila semuanya dah selesai..dan hari ni aku akan blogwalking untuk naikkan traffik blog ni yang dah lama down sejak aku private blog nih. Tak la sangat..lagipun bukan la itu yang aku kejar. Aku suka berblog sebab rasa kepuasan..biar apa orang kata tapi kita puas cam aku makan ais krim ni haa. Yippe! Jom kenkawan..meh la join aku nia. Fakta ya..disebakan makan ais secara non stop..mungkin* dan terlalu banyak, adek bongsu aku terus demam selsema. Tambah dengan cuaca tak menentu, dia jatuh sakit dan tak pergi sekolah semalam..siap pening. Nasib tak teruk dan cepat makan ubat.

Alhamdulillah, aku masih sihat walafiat desini..hari ini. Doakan kesejahteraanku sentiasa ya blogger. Kalis sakit walaupn sakit itu dapat menghapuskan doasa dosa kecil..siapa suka sakit kan?  Dan lupakan pasal tu..jom makan ais krim dengan aku..ais krim sangatlah kegemaran. Tapi tidak terlalu fanatic gittchu.lalalalal~ Okiehla..selamat berblogging semua :)
----;--'----{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi