Monday 15 November 2010

Tahniah Badrul Munir :)

Selamat petang bl0gger sekalian. Petang ni sangat free walaupun dah sarat dengan kerja tapi hidup perlu rehat kan?:) Jadi petang ni aku ambik kesempatan untuk on9 kan diri buat hiburan dan hobi kesukaan aku iaitu menaip. Yezza! aku nak stori pasal adekku Badrul :) tapi  beri keutamaan pada bear kesayangan yang genap setahun lebih ni dulu :p ni gambar lama yang aku ambik dan masa tu chito masih muda dan slim..tetiba*sekarang ia dah chubby pada tuannya :'D
 
Rindu dan agak lama aku tak cerita pasal mr.teddy ni kan?:) tapi xpela..gambar sekadar intro tapi sebenarnya nak cakap pasal adik bongsu. Sekalung tahniah sebab berjalan dilantik untuk menjadi pengawas sekolah dik :)) memang watak agak nakal..tapi aku suka sangat sangat sakat budak bawah nih..eh eh silap. Bukan mr.teddy tapi si comeimei tu---> Badrul <33
my precious
Dia adek bongsu aku. Baru dilantik menjadi pengawas tadi. Heppi bila dapat tau walaupun rasa macam tak percaya pun ada. Yela, baru nak masuk darjah 3 dan fizikal dia masih kecik tapi aku yakin cikgu mesti pilih dia atas sebab² tertentu :) dengan semangat dia balik sekolah buat pengumuman yang dia bakal pengawas. Pakai baju sekolah kaler biru. Kasut hitam bagai. yang tak leh tahan baru budak kecik dah nak kasut bertali gittu! lawak sunggoh adekku ku tu..berjiwa besar :D wawa adik..kak dah puji hang ni dik.. nanti kiss akak sikit k..ngee ^^,
 badrul si comei :)
bergambar dengan si teddy aku ;)
suka sangat dia dengan bear tu..jeles! hehe 
Sekalung tahniah dik atas perlantikan tu. Lepas nih jangan nakal² lagi ok. Tunjuk teladan baik²..Esok hari last sekolah buat dia..kelas dia dah tau. naik ke kelas lebih baik. dari kelah 2 Bestari ke kelas 3 Dinamis :) waa...dia memang bijak. Dia kata periksa hujung tahun ni dia dapat no.3..Tahniah..Tahniah ! Tahniah dik badrul <3 Akaka bangga dengan dik cik comei. teruskan usaha lagi tahun depan ek. cepat dia membesar. paling kuat merap dengan aku..tapi sangat garang. hehe.

Ok, bertukar cerita sekejap. Hari ni catat sejarah terMISS makan sarapan dan terus kemas umah, cuci pinggan mangkuk. bawa mak sopink kat market untuk beli barang untuk raya Aidiladha :) banyak..tapi hanya naik moto =.=" memang agak sesak jugak la tadi. Tapi, alhamdulillah, selamat akhirnya. Balik terus masak lunch. Dah selepas tu baru la dapat makan tengari dan sarapan sekali. Lapar dan letih laa badan tapi aku puas. sebab hari ni baju raya siap..senyum lebar ^___________^ puas. Walaupun penat..malam ni baking kek. Hooyeh ! :'D

Ok, selamat berblogging semua. Moga hari Isnin yang indah buat hempa semua.. Petang i kat sini ada pasar malam. rasa nka borong makan laa..wink* sebab minggu ni minggu last aku kat umah.Huhu..terasa sedih pulak. Tak mau balikk.. Hmm -_____- tapi biarlah. Malas fikir dan yang pastinya aku akan turun pasar malam dengan mak dan adik laki bongsu sayang, Badrul Munir :)
Notacinta--> my beloved Bf..imissyousomuch
----;---'---{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi