Monday 8 November 2010

Heppi AnniverSary Henfon..

Salam dan selamat pagi semua
Semalam 5 nov 2010 adalah genap setahun henfon kesayangan warna merah pemberiaan si dear..walaupun tak secanggih henpon lain tapi amatlah bermakna buat aku..syukur dan cepat masa berlalu. Dalam sedar..setaahun yang lepas sudah berlalu..aku suka henfon ni kalau nak dengan lagu sebab ia express musix..lalalala~ memang macam dalam parti la dengan lagu dia..tak pecaya tanya pada pengguna gadget sepertiku..henfon ni ringkas dan menarik. Satu-satunya henfon yang aku ada mempunyai kemudahan kamera. Tenkiu so much dear sebab hadiahkan sy.. ^^

Sebenarnya yang boleh dapat henfon ni sebab si dear nak buat penjimatan plan celcom.Tapi disebabkan aku hanya ada satu henfon yang diberi ayah waktu aku tingkatan 5, nak nak pulak plan yang nak guna tu perlukan number baru jadi si dear hadiahkan aku..memang surprise sebab hadiah sampai di Unisel..wink* teruja la aku..! warna merah memang auw..tertawan gitchu <3
Heppi first anniversary my precious henfon:) love it so much.Banyak ia berjasa pada aku..kalau xde aral aku taknak dengan henfon ni lagi setakat aku masih bergelar student..insyaALLAH. Sebab kamera henfon ni jugak selalu menjadi sumber aku menangkap bahan bukti,gambar-gambar yang comel untuk aku muatkan dalam blog ku ini..hehe.
my henf0n*
Walaupun setakat ni ia tak mengalami sebarang kerosakan teruk,cuma skrin kamera tu yanga agak bercalar balas atas satu kes yang aku sendiri tak perasan..so sad. Tapi aku redha. Janji mash nampak untuk menaip text dan calling. Di samping snap gambar bila ada kesempatan,walaupun selalu ada..ahaks! Calarnya buat ia mengalami  pengelupasan yang agak ketara.Hoho..naik risau jugak tapi  aku rasa ia akan ok kot. Dan sampai sekarang ia masih lagi aku guna untuk tiga ke empat tahun akan datang..insyaALLAH. Jika ia tak merajuk atau buat hal..ngee:D aku akan setia dan takkan curang...

Notacinta buat si dear,gula hatiku..terima kasih sekali lagi untuk gadget ni. Walaupun dear cakap hanya itu yang mampu dear bagi tapi sayangmu ini amat terharu bukan kebendaan yang ku pinta tapi ketulusan hatimu yang sy dambakan <33 dear dah bagi yang amat terbaik kuasa 9 tau..serius tak tipu. Saya akan hargainya susah payah beri selepas seminggu raya tahun lepas. Saya ingat lagi pada 5hb Nov 2009 dan sekarang 5hb Nov 2010..biarlah semaunya manis masih dalam ingatan. LoVe it :)

Okieh selamat berblogging dan berblogwalking semua..See U!
-----;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi