Tuesday, 30 November 2010

Bergambar Bukan Seorang Model.

Selamat petang dan AsSalamualaikum bl0gger sekalian..Alhamdulillah aku rasa bersyukur hari ni dah stat kelas dan belajar sesuatu yang baru dengan habis satu bab pertama dalam 'Islamic Finance". Banyak yang belajar.. hari ni kelas satu je, best best boleh rehat sakan. Baru lepas lelap pun..ups kantoi~ Hari ni juga rindu kat rumah, jadi godek godek gambar yang masa kat rumah, kononnya sesi bergambar oleh photographer si comel Badrul.. wee aku rindu dia! memang rindu gelagat dia yang bijak ke depan. Bukan nak membangga tapi suka aku nak cerita kat sini yang dia memang adk aku satu satunya yang lain dari yang lain sebab dia cepat pick up :)

Dia memang cepat dan perahsia orangnya. dari kecik seumur 8 tahu sekarang, aku dah boleh nampak sikap dia..ngee:D sori suka nak cakap bila dah bercakap pasal adk aku yang sorang ni. Tapi tajuk entri kali ni bukanlah pasal si bongsu tu, tapi hanya sekadar suka suki bergambar di rumah. Kata orang rumahku syurgaku. Yup! memang tak dapat dinafikan. Dan sekarang aku ada jugak sesi bergambar biasa biasa oleh photographer biasa biasa, dan jugak model biasa biasa yang tak ramping, jauh sekali kurus dan tinggi.

Tapi syukur memang tak lari dari hidup aku, sebabnya semua kurniaanya satu anugerah yang tak ternilai :) tapi kan kalau korang tau , nak tanya ni..cemana ye caranya nak kempiskan pipi yang chubby? hehe. bo0lat je muka ni haa. Tapi aku suka, harap harap ia maksud aku pipi ni semakain memb0olat sangat sebab nanti segan lagi nak bergambar ^^*
hijau putih :D
macam tema pulak..hehe
clicks 0ne <33
click two :)
click three..
i love myself so mucho mucho ;)
ni la Badrul ;) 
photogrpher cilik aku merangkap adk bongsu..lalalala~
di luar rumah.entah kenaapa aku suka gambar ni :)
Itu saja gambar kat rumah yang aku nak kongsi..sebab aku rindu suasana rumah jadi aku selitkan dalam ruangan entri kali ni. Sebenarnya nak letak satu dua keping je tapi terlebih sudah..ngee :D rasa terubat sikit rindu pada Badrul yang tengah cuti sekolah sekarang ni.. mesti nakal. Dan baru baru ni dia si cilik badrul memang nakal sampai nyaris nyaris nyawaa melayang bila diaa dengan fikir pendek panjat dindingng pemisah bilik air dan jamban *maaf aku tercakap katsini kat rumah aku. 

Ceritanya stat bila dia dan sepupu mandi dalam bilik air. Biasala, main punya main, depa kunci pintu cemana ntah. last last tak pandai buka, dan akhirnya gelabah, takut cemana ntah. Adik aku nekad panjaang dinding tu cemaana aku tak dapat bayang..sebab tengokkan dia yang kecik tak tahu la. Aku takut nak bayang sebab dinding tu agak tinggi dan ada pemisah dia atas ruang dinding tu.Jadi disebakan dia panik panjang dan dia lompat sebelah sana.. MasyaAllah !~ aku gerun bila bayang sebab ia memang tinggi nauzubillah. Syukur la dia tak apa apa.. sebab mak pun dah lembik lutut bilaa Badrul buat macam tu. Fadli, adik aku yang sorang tu pun dah triak pekik adk terjun dari bilik air ke sebelah jamban. 

Hempa semua boleh bayaang tak yang dia boleh tergeliat jatuh bilik air, cedera saanaa cedera sini, pinggang patah ke. Kepala terhaantuk ke.. Ya Allah, banyak boleh berlaku tapi selamat semuanya tak terjadi... boleh tarik nafas lega. Kalau tak, aku tak tahu laaa.. mintak dijauhkan:) Okieh terlanjur aku cerita bab rumah, tercerita pulak bab ni. Syokk pulak menaip nak berenti dulu :P Semoga hari anda semua berjalan dengan lancar..amin*

Psst minggu pertama exam, aku dah ada asggment tau ;) seronok kan..*dalam hati malasnya. Tapi nak kena buat azam baru..hilang dan buangkan sikap lama yang boleh melemahkan semangat. Aja aja fighting! Dan sekarang aku nak siapkan asaimen dulu.. See U! Have anice day.
^____________^ v
 
Notacinta--> semalam dear, incik buah hati dah upload gambar dia di Lumut. Nanti entri seterusnya aku paparkan gambar dear ek. Teruja tau malam tadi ;) Dan sejak sejak ada tv kat rumah, dok susun cerita best. malam ni nak tengok cerita Asmaraa dan puter katak. haha:D dan disebabkan itu aku harus cepat siapkan aasaimen.. hepi blogging dan blogwalking blogger..
-----;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi