Wednesday 2 March 2011

Pengumuman Comment Place Di HIDE kan ;)

Assalamualaikum :) Hapdate laju laju sebab nak bagitau yang tempat untuk berk0men di hide kan dulu buat sementara waktu atas sebab ia lebih menjamin keselesaan aku dalam berbl0gging. Bukan apa, tak semua bl0gger suka komen entri aku yang tak seberapa nih..jadi untuk tidak hilangkan mood aku untuk berbl0gging, aku dengan rasa senang hati, hide kan dulu "comment place" untuk keharmonian dalam berbl0gging. Puas hati sangat sangat. Maka di ishtiharkan mulai hari ni tiada lagi tempat untuk berkomen. Bukan sebab apa, best baca komen komen pembaca tapi sedih..tak ramai yang sudi berkomen. Pulakk!

Yup bila aku perhatikan tak ramai yang sudi berkomen di bl0g aku nih. Jadi bukan atas sebab merajuk ke apa.. tapi biarlah untuk keselesaan bersama. Nama pun ni blog aku kan.. banyak dah yang aku perhatikan blog aku zero walaupun ramai yang bertandang. Tapi biasalah, hidup tak semestinya cerah sentiasa. Jadi aku ambik inisiatif terbaik. HIDE dari blog chito ni ye. Jadi jangan la ragu ragu..aku pun tak kata apa bila sign in tengok bl0g zero dengan komen. Sebenarnya best tau baca komen yang bernas. Kadang kadang boleh dapat ilmu baru dan kadang kadang boleh belajar menda baru. Tapi biarlah untuk sementara ni, aku buat pengumuman tak mahu ada tempat untuk komen. Tacing ke aku? 

|Peace|
Ada la sikit..mungkin sebab entri tak menarik atau uOols yang bertandang malas untuk coretkan satu dua kata..ecece. Jadi pabila zero je entri, rasa macam tak dapat sambutan. Jadi untuk itu..senang tak payah la komen. Sebab aku tacing dah :'( Tunggu la sampai bila akan di show kan semula Comment place. Bergantung pada keadaan dan mood aku. Sekian, aku nak bersiap siap ke kelas. Yup, kelas terakhir untuk semester ni untuk kelas invest. Dup dap dup dap nak dapatkan tips... Final exam makin dekat. Jadi ini juga salah satu aku nak realise kan tension. Tak ada la bila bukak bl0g tengok dekat dashboard, zero pengomen. Mood tak lari.. tacing pun tak terasa. Berbl0gging ye. Siapa yang baca.. baca la dengan selesa. Tak komen ke komen, aku dah selesa. Senyum lebar*


Okeylah dengan ini Comment Place blog ni di HIDE kan buat sementara waktu ye :) Nak siap siap dah. Maaf ni entri kejar masa. Entri terpantas yang sempat aku buat. Hehe. Sehingga berjumpa entri akan daatang ye bl0gger. Walla! Ceria selalu.. Psstt lepas ni jangan tanya kenapa aku hide ye. Jangan pelik pelik tau. Miss my dear <3

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi