Monday 21 March 2011

Fuh Fuh... Entri Pembuka. Lama Sunggoh Bercuti =P

Assalamualaikum dan salam kegembiraan dari aku, Cik DH cik empunya bl0g chitobeaberchocholategoldish nih. Mula mula nak muncungkan mulut dan hembus fuh, fuh fuuhh deakt skrin pc nih tanda perasmian kununnya dah lama tak menjenguk desini. Memang pun.. hari ni genap seminggu aku langsung tak belek belek bl0g ni, bl0gwalk jiran tetangga kawan alam maya, langsung tak sign in pun walaupun sekejap dan pendek kata memang catat sejarah terlama tak hapdate. Memang serius aku rindu untuk menaip bagai. Bayangkan macam macam aku nak coretkan desini.. tapi biarlah rahsia. HikSss >.< teruja sangat dapat berblogging macam selalu ;)
Ok, terkini..aku dah jejak kan kaki di Kedah semalam. Dekat mana lagi kalau home sweet home. Perasaan sangat heaven tau.  Memang semuanya baru bagi aku sebab semalam aku bertolak dari SH (Shah Alam). Sebab semalam bermula segala yang baru buat lipatan hidup dan perjalanan hidup ni disulam dengan kenangan dan pengalaman. Memang terbaik lah perjalanan semalam. Tak ada rasa penat sangat tapi duit banyak melayang sebab beli barang dan ongkos. Huu.. Ok nak cerita dari mana dulu ye. Hmm smulanya nak cakap aku menyepi seminggu atas sebab sebab di bawah. Meh nak list pendekk kan ye;-
Pertama, musim minggu yang padat semester ni sebab gap sehari je. Yang hari lain selebihnya sangat full. Memang laptop sunyi dalam simpanan alamari.
Kedua, akibat wifi hostel yang expired mungkin. Seminggu tak bole pakai. So sad, tapi mungkin ada baiknya bole aku tumpu pada exam sebaik mungkin. Sebab minggu lepas adalah minggu otak amat kerja keras. Tekanan mesti la ada. Tapi aku jatangkan stress kan diri. Cuma aku kalau stress, suka angin badan dan sakit kepala yang terlampau. Ok itu kira stress la tu kan. Erkk.. ok kantoi jugak aku strees rupanya. Toink toink~
Itu la alasannya. Sampai kangen aku dekat bl0g nih.. dah lama tak bukak tau. Ok insyaAllah, kalau aku berkesempatan, aku akan hapdate. Mudah mudahan.. Tapi terima kasih jugak pada yang singgah bl0g ni untuk tidak sunyikan suasana. Terharu :') Walau cemana pun nanti aku akan jalan perlahan lahan menjejak link yang di tinggalkan.. Heppi ;) holiday mode now.. Sekarang habiskan masa dengan famili, sopink dan menternak lemak. Memang terbaikkk...! Tapi banyak mende aku nak kena survey.. tengok wishlist aku ye kawan kawan.. lalalalala.
Ok disebabkan ini adalah entri pembukaan selepas lama menyepi da sunyi. Penaipan adalah singkat kerana tak sabar nak jalan jalan jenguk kawan alam maya. Gian kott dah macam gian kopi kaw plus plus.. haha. Selamat berbl0gging.. Psst lepas ni tiada algi wifi kerana aku dah tinggalkan ia dua hari yang lepas.. Kenangan dan pengalamn hidup yang tak akan dilupakan. Mudah mudahan. Hurray! aku dah boleh buat scene l0mpat.. nak tau, jumpa entri akan datang. See U! Walla... dan aku boleh layan cerita KOrea lagi dan lagi.. Eee sy0knya cuti. Pada yang tak bercuti terutamanya adik aku Nana, jangan jeles =P x0x0

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi