Saturday, 26 March 2011

Permudahkanlah UruSan Ku..

Assalamualaikum :) Terasa macam mana eh perasaan sekarang nih.. runsing >.< memang pun. Maklumlah tak penah aku tak merungut andai diuji dariNya. Bersabar diatas dugaan. Rasanya itu yang mampu sekarang. Maafla bl0gger yang snggah. Aku macam runsing sebab tu agk keberatan nak menaip macam dulu².. Tapi tak apela bukan semua masalah tak ada penyelesaiannya. Cuma aku je belum jumpa jawapannya. Tapi entahla... segala resah gelisah aku lauhakn dalam bl0g ini. Aku sengaja hide kan komen sebab aku tau dan tak nak komen bagi setiap entri biasa² yang kebanyakan hanya mengenai peribadi diri :)

| Kaca Mata  Yang Mengharap|
Terlebih dahulu aku nak cakap, aku habis habisan usaha. Kalau bab topup memang tak berkira. Lansung tanpa jemu. Tak akan putus asa.. tapi semua jawapan adalah sama. Apa perlu aku buat? Perlu kah aku abaikan seperti tiada apa² yang berlaku. Runsing la kawan² >.< Tak tahu dah cemana caranya.. atau mungkinkah di takdirkan aku keseorangan menanggung? Cuba mencari tersurat tersirat setiap kejadian. Aku cuma bermain monol0g dalam diri, mungkin Allah nak beri yang TERBAIK sebab itu susah nak cari.. Risau la kawan².. Apa harus aku lakukan? Semua dah buat.. adakah jalan yang el0k. Adalah tawakal..? Nauzubillah. Tak tahu cemana.. memang agak sedih :'(

Akhirnya air mata ini jatuh berjurai jugak di pipi. Setelah lama aku tahan akhirnya T_T.. aku nak nangis puas² dan lepas ni tak akan pandang belakang lagi. Gaya macam dah putus asa dah ni.. memang pun separuh hati dah tawar untuk berjuang. Separuh lagi masih berharap ada sinar yang dapat membantu. Aku menunggu Keajaiban kawan².. Adakah hadirnya membawa keriangan pada cuti kal ni. Sebab hati ini rasa tak heppi sepanjang holiday sem nih.. Ya Allah.. tak baik aku merintih dan mengeluh.. tapi aku dah tak tahu kemana harus aku buat lagi. Supaya menampakkan pencapaian..

UoOls mungkin tak faham dari awal entri sampai sekarang, aku menaip untuk beritahu apa yang dirasa. MUngkin tak best hal sedih² diceritakan dekat sini.. tapi awal² lagi uoOls dah tau yang bl0g aku adalah bl0g yang mencoretkan kisah tersurat tersirat. Jadi nak tak nak, inilah tempat aku bercerita.. Kadang² berfikir jugak kenapa susah nak selesaikan walhal nampak mudah.. Yup semuanya sebab aku nak mencari seorang. Huh seorang tapi rasa macam 10. BUkan jejak kasih tapi terasa macam nak masuk sl0t "Ambil Berat " pun ada.. ibarat Aduan Rakyat gittu. Tapi perlu ke?


Okey sekarang aku dah tak nak mengeluh. Dah tak nak stori panjang².. cuma masa yang berlalu, buat aku resah + runsing. Mengapakah aku kena tempuh ye.. cepat²la selesai. Aku pun tak nak cerita bab² sedih dan runsing lagi.. Oh dimana dikau wahai puteri pilihan.. Wah² biarlah aca gempak sikit sebab rasa macam special je cara dia tak muncul².. Agak pelik. Hari² cari tapi tetap sama. Ya Allah jaganlah dikau uji HambaMu ini dengan ujian yang sukar nak cari jawapannya.. MOga aku dipertemukan dengan yang betul² bersedia dan pilihan NYa.. Bantulah hati ini dari di rundung gelisah siang malam. Amin..

Akhirul khalam.. Aku berharap masih ada sinar harapan.. Memang macam mengharap keajaiban wujud. UoOla pun doa²kan ek. Aku harap sangat.. T_T huaaaaa. Entri resah dan runsing dari aku. Mudah²an dipermudahkan.. insyaALLAH lepas ni tiada lagi entri sedih dan resah. Mungkin heppi² je stori yang akan muncul dalam bl0g Chitobebearchocholategolsdish ni :) Salam bertemu seseorang.. amat pnting ! Harap dapat berjumpa.. Sekian.. walla!

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi