Thursday 3 March 2011

Secara Rasminya.. Heart Beat Deep in My Precious Bl0g =)

 Salam ceria dan assalamualaikum buat semua:) hari ni rasanya nak cakap pasal HB. Ahaa apa dia HB ni atau Heart Beat. Degupan hati yang dup dap dup dap kah? heee:'D Sebenarnya dah lama aku try try klik banner di bl0g kawan kawan untuk ketahui apa dia yang namanya heart beat ni kan? atau singkatan dia aku di panggil HB la. Dah ramai bl0gger guna untuk tambahkan earning sambil sambil berblogging. Kebetulan, mr nuffy pulak dengan berbesar hati tak kesah dimadukan dengan HB..memang syukur pada Ilahi ;)


Rupanya Heart Beat seakan nuffy tapi lebih unik sebabnya ia seakan akan memberi cadangan sesuatu yang ingin kita hadiahkan kepada yang tersayang iaitu special gift untuk diberikan kepada teman, sahabat, parent, si dia sempena hari hari yang melakar sejarah atau kenangan terindah. Memang cam best la. Mulanya aku dah tau hal ni bila ramai yang belum tempek banner di bl0g. Masa tu aku lihat di bl0g Cik Tom. Tapi aku rasa macam tak faham sebab banyak mengiklankan valentine waktu tu. Nanti aku tempek kat bl0g, aku seakan akan seperti menggalakkan valentine. Walhal aku 100% tidak dan anti Valentine. Sebab hari Kasih Sayang buat aku pada orang yang tersayang seperti pada ayah, emak dan adik adik mahupun pada si dia adalah setiap hari. kan? ;) Eh eh ni bukan nak cerita pasal Valentine ok. Cuma selitkan serba sedikit yang aku mula mula kenali HB..

Wiyah Addawia Razuel 
| Teropong sini selalu ye:P


Kemudian, mungkin atas sebab sebab tertentu, HB dah tak mengiklankan iklan iklan berbentuk Valentine dah..syukur dan aku mula berminat setelah baca di bl0g teman teman:D Macam best.. jadi aku pun try.. Alhamdulillah, 01 Mac lepas aku mula join HB nih.. bermula dari zero tak tahu apa apa..tapi sekarang aku dah faham sikit sikit. Walaupun earning masih zero mungkin sebab aku tak tempek banner..dan hari ni baru dengan rasminya..bl0g ni mesra alam dengan Heart Beat..Comel ! Nuffy dan Heart Beat...kawan baik ye. Jangan nakal nakal..Hee :')

Macam best je letak iklan kiut kiut. Harap semuanya dapat bekerja sama. Amin* Apa la yang dimaksudkan dengan kerjasama tu ye. Maksudnya nuffy tak gado gado dan bersaing secara sihat.. Moga segalanya berjalan lancar. Hidup makin tenang,, mudah mudahan. UoOls nak tahu, dinner malam ni nasi goreng tomyam plus plus. Sedap..nak nak tengah lapar. Tetiba cakap pasal makanan sebab entahlah, mungkin orang kata perut kenyang hati senang. Moga dikau permudahkan urusan, insyallah ;) Hell0 Heart Beat..Secara rasminya hari ni di bl0g ini.

Jom join ramai ramai.. kelik link ni untuk join --> HEART BEAT <-- 



Memang mudah caranya. Kelik untuk sign up. Kemudian isi form yang sesuai dan dikehendaki.. kemudian setuju dengan segala syarat dan terma. Tekan continue dan kemudian boleh la log in dengan bergaya. HikSs. Selepas tu jon pulak heart affiliate. Isi lagi borang yang dia nak. Settle! Untuk dapat kod banner comei comei pelbagai bentuk. Pegi kepada get the code. Dan pilih la saiz yang disukai dan tempek la di website atau bl0g dimana yang uoOls nak. Mengikut citarasa yang di ingini. Settle! Mudah kan? ;)


Okeylah aku dah nak mula decorate bl0g dengan banner pilihan dari Heart Beat supaya bl0g chito kesayangan ni nampak lebih menawan. ngee:') Sesiapa yang berminat, tekan link tu ye.. atau pun klik banner tau. Sangat gojes. Tak pecaya..try la sendiri..pasti menari nari di bl0g uoOls. Meriah ! SEhingga berjumpa di entrii seterusnya. Hati dup dap dup dap bersama HEART Beat. Pasti senang hati. hehe. Yang realitinya hati ini makin terasa legaaaaa. Walla!

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi