Saturday, 8 December 2012

Baju Sulaman Manik.

Assalamualaikum dan salam Sabtu :)
Kenduri kendara memang best. Nak nak yang kenduri kawin
Memang meriah. Sanak sedara yang jauh² pun balik.
Meriahkan majlis.. Alahai best sangat momen tu.

Semalam wia pi tolong rumah kawan. kak dia nak kawin.
Memang banyak kerja kena settle kan.
Dari A sampai Z.. Kalau tengok pada tuan rumah tu.
Memang dah letih sangat.
Mana tak nya sesetengah kampung masih 
amalkan masak secara gotong royong.
Meriah memang meriah. tapi tampak letih.. ;)

Kalau yang dok taman tu nampaknya kena katering la sayangs.
Semalam buat bunga telur. Bunga pahar 
dan tolong member buat hantaran.
Kreatif sangat member wia yang sorang nih.
Dah la pndai buat baju moden sendiri. Jahit sendiri.
Sulam manik sendiri. Macam kat kedai uoOls.
Serius wia berkenan. Hikss.
 
Lepas tu pandai buat hantaran dan hiasan dalaman.
Bertuah kan? :)
wia nih pandai yang simple².. yang remeh²..
memang orang kreatif je yang boleh ;p
Kalau dah pandai dan berbakat..Buat apa pun boleh..

Okey wia nak bersiap² pegi kenduri.
Nak tengok member jadi pengapit pengantin.
Selamat berhujung minggu...Enjoyy \\ n___n //


1 comment:

  1. cantiknyeee. menarik tertarikk memang da boom! hikhikhik

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi