Monday, 31 December 2012

Penghujung Tahun dan Azam Baru

Assalamualaikum dan salam penghujung 2012...
Lagi beberapa minit, dan saat kita nak 
melangkah ke tahun baru 2013..
kalian dah buat azam baru ? :) Cepatkan masa berlalu.
Banyak sebenarnya azam baru yang ingin wia buat.
Dalam tahun ni ada azam yang terlaksana.

Ada yang belum. Biasa la tu kan? Haha 
Kemudian azam lama sambung masuk azam baru.
Masuk tahun baru. Umur pun akan bertambah satu angka.
Adehh. Risau kan? Mau tak mau kena la tempuh alam 20-an. 
Erkk -___- Yang wia hairan tu, wia masih single 
tapi auntie2 kat luar tu cakap wia dah bersuami. *sangat kelakar*

Oh! Sentapp tau. Wia tak nafikan yang wia mempunyai wajah keibuan.
Itupun ramai yang cakap. *kena terima keadaan* 
Tapi nak tempuh ke dunia itu belum lagi ye.
Masih terlalu awal uOls! Banyak lagi impian yang nak dicapai. 


Tahniah pada mereka yang berjodoh awal di usia muda. 
Dan pada yang belum berkahwin di usia 23,
umur yang masih muda mudi. Hikhik Betul tak? ;) 
Okey berbalik kepada azam baru.
uOls dah senaraikan.?
Ada sampai berhelai² muka surat tak? 

 
Harapnya tahun baru, tahun yang membawa keberkatan.
Berita yang baik² dan wia lebih matang 
sebab umur pun naik satu angka. Teehee
Jom sama² cipta azam yang baru.
Esok dah masuk tahun baru.
Terimbau kenangan tahun lepas.
hari yang sama. Tarikh yang sama.
Oh Rindu ! ( ^_____-) *Serius

:: Selamat Tahun Baru Masihi 2013 ::

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi