Thursday, 13 December 2012

Hanya entri biasa.. Klise Sangat :)

Assalamualaikum......
Jangan tak tahu dalam musim cuti sekolah nih.
Kenduri kendara bukan hujung minggu je tau ;)
Sekarang hari² biasa pun orang dah buat kenduri kawin.
Meriah gittu.. Macam hari ni wia dapat walimahtus lagi.
Oh meriahnya mereka yang kawin .

Asyik pos pasal orang kawin saja kan..
Alahai..sebab cik empunya belog nih lambat lagi :P
Biar merasa kenduri orang barulah kenduri kita.
Tak gittu? gataii...!

Ok masih tidak sihat tapi sengaja buat² sihat.
Alhamdulillah kuat sikit. Tekak pun kurang sikit sakitnya.
Bila disuluh dengan lampu picit rupanya 
tekak ada luka. Patutla kita sakit tekak ek.
Comel ja anak tekak tergantung dekat lelangit.
Subhanallah.. Ciptaan Allah Maha Agong.

Suka sangat verangan dengan bunga ;p
Ok sekarang cepat masa berlalu.
Wia dah nak pegi bersiap² ke kenduri kawin.
Sebenarnya ada banyak nak pos.
Bila tak sihat ni. Kepala jadi kosong nak taip apa.
Biasa la kan...? Otak pun seiring dengan badan yang tak sihat.
Minta rehat saja..hiks


Nah donut comel buat tatapan. ;)
P/s : Jaga kesihatan diri.. Cuaca tak menentu sekarang.
Maaf entri kosong. tapi tetap nak hapdate.
ini la jadiknya.. Fresh update from PC.

2 comments:

  1. moga cepat sembuh akak :)

    ReplyDelete
  2. entry panjang2 kadang2 skip aje . hehe ;p

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi