Saturday, 22 December 2012

Oh Family Day !! Here I Come... ;)

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.. 
Cepatnya dah bertemu Sabtu kan?
 Apa aktiviti kalian hari ni. Wia macam 
biasa nak pegi makan kenduri. 

Musim sekolah la kata kan.
 Hehe Selagi tak habis cuti sekolah, selagi tu dapat
 jemputan walimatuss. Esok dan 3 hari akan datang
 mungkin wia tak sempat kemaskini belog sebab
 nak pegi jalan jalan makan angin. Bersama family.
 Aktiviti tahunan katanya. Hikss 
Kira macam hari keluarga. 

 
Keluarga sebelah ayah. Ayah ada 5 beradik. 
Jadi ada 5 buah keluarga la join weouls. 
Sayanggnya mak wia tak dapat join atas urusan kerja.
 #Sad Dak Nana pun sama. Memandangkan wia tak ada apa hal.
 Wia join la tempat peranginan biasa, yakni ke Teluk Batik. Weeehuu! ;) 

Boleh tenangkan jiwa, sebab dah
diakhir bulan Disember nih. Best juga makan angin 
sambil santai riadah bersama keluarga. 
Yang penting wia mengharapkan tahun 2013 

 
tahun yang istimewa buat wia. Dapat berita baik disamping 
dapat kembangkan bisness wia. 
Psst cepat dapat kerja. Ameen. 
Selamat Berblogging dan ceria selalu :’D 
*Dalam hati hanya Allah yang tahu*

1 comment:

  1. Sedap pulak tgk gamba aiskrim tu.Wahh...teluk batik.Kampung sha kt manjung.Selalu pg sane kalo blk kg.Amin.Semoga wia dapat ape yg diimpikan. :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi