Monday, 10 December 2012

Wedding My bestfriend's Sister ;)

Assalamualaikum dan salam keceriaan..
Minggu ni wia tak terlepas makan 
nasi minyak atas jemputan walimatus ;)


Memang rezeki cuti sekolah. Mesti ada undangan kawin.
Syukur..Orang undang cara baik. Kita tumpang meriahkan majlis
Makanan pun sangat sedap. 
Maklumlah masak secara gotong royong.
Seronok kan kenduri kendara di kampung. Teehee

Nak nak kenduri ni kak sulong kawan baik wia.
Jadi sehari sebelum tu datang tolong sikit²..
Pegi kenduri dengan mak dan adik bongsu.
Tema kenduri kak Min kaler ungu dan hitam.

wia dan khairiah. Best friend . Insha Allah taun dpn dia pulak ;)

Selamat pengantin baru kak min.

Ada persembahan silat ;) klasik

Pengapit bakal pengantin tahun depan :'D

Kenduri sangat meriah. Dengan tiupan seruling.
Ada rojak buah, cendol , laksa dan daging kerbau. Hiks
Makan dan makan..
Rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari.
dan Khairiah sangat cantik dengan baju yang design sendiri
dan jahit baju manik sendiri. Hee
Nanti boleh la dekat sahabat baik sendiri. Mudah²an..

1 comment:

  1. macam seronok je kenduri tu...hehehe

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi