Thursday, 20 December 2012

Warna Pastel Manis dan Romantis Gittu ;)

Assalamualaikum dan salam keceriaan :)
Cantik tarikh hari ni, 20.12.2012
Memang tak ada yang istimewa berlaku 
tetiba rasa nak buat entri sweet² saja untuk hari ni.

Warna pastel. Bagi wia warna yang 
manis dan sedap mata memandang.
warna yang lembut macam gula gula kapas.
Rupanya dalam diam wia meminati warna pastel.
Dalam satu keadaan lain pulak wia meminati warna yang terang.

Ikut keadaan dan suasana..
tapi bila ditanya dalam hati dalam²..
warna lembut adalah idaman kalbu.
Lumrah, manusia suka melihat pada kecantikan.
Sebab tu bila tengok warna yang pastel 
pada suasana mahupun objek tu..
wia pasti terkesima. Hikss. Obses pulak kan?
Membangkitkan suasana yang romantis :)
Tak tahu kenapa, warna pastel melambangkan kelembutan ;)
 
So lovely kan? oh melting*
 Jadi, jom warnai hari ni dengan suasana romantis.
kebahagian dan senyuman kebahagian :)
2 hari lagi, tak sabar pegi vacation.! Hehe
Pssstt..dalam FB ramai pos pasal kawin dan pregnant.
Oh apakah dugaan nih.menduga perasaan
orang bujang macam wia. *keep Smile*

5 comments:

  1. ok.mmg lembut..... cntiknya!

    ReplyDelete
  2. memang suka warna2 lembut ni sedap mate memandang.

    ReplyDelete
  3. Saya suka warna pastel . Comey jeee ^^

    ReplyDelete
  4. kite perempuan mmg suka kaler2 mcm tu kan .. hehe

    ReplyDelete
  5. warna pastel nie sedap mampu mempesonakan mata. nak berkedip pun terasa sayangkan!:)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi