Saturday, 29 December 2012

Chicken Chop Sitiawan, Perak

Assalamualaikum.........
Salam Sabtu buat kalian pembaca belog budiman.
 kalau bab makanan, memang BFF feveret wia.. teehee.
sebut saja apa, memang tak tolak.
kan rezeki jangan ditolak. Musuh jangan dicari ;)

Memang sedih kalau orang cakap perut wia.."telaga buruk"
Perli pun berpada pada. Wia bukan budak 
kecik yang senang lenang untuk dibuli.
Apa maksud "You Are Great Well".?
adakah disamakan dengan telaga buruk. Cehh!
Memang tak faham bahasa. Nasib dah tua.
Kalau tidak..Hurghhhh!

Bila teringat gmbar Chicken Chop kat bawah ni wia mesti 
teringat. Sebab kata² tu keluar masa kejadian makan malam tempoh hari.
Ok stop dekat situ. Meh cuci mata layan gambar terlebih flash 
dari kamera klasik wia. Haha

sos lada hitam nya memang boleh tahan ;)


Coeslow nya sedap tapi sikit sangat ;p


Terima kasih pada mak lang yang belanja makan malam tu :'D

 Kualiti gambar amat mendukacitakan. 
Apapun, rasanya boleh tahan nak mengenyangkan.
Niat di hati nka privasikan belog. tapi berat hati pulak.
Tengok macam mana nanti...
Ps : Tahun baru moga bawa rezeki buat wia dan keluarga..
Selamat Berblogging..

2 comments:

  1. erm.. sedapnya... :)

    ReplyDelete
  2. nyam3..meleleh air liur tgk gambar..hee

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi