Friday, 14 December 2012

Beautiful Day and Nice Comment to AFF Suzuki Cup 2012

Assalamualaikum dan Salam manis buat kalian
1.2.34 Allahuakbar ! What a wonderful date and its Friday.
 Penghulu segala hari so let's make some wonderful pahala :) 
Allhamdulillah masih bernafas di dunia ini. 
Beautiful date on beautiful day in SAFAR

Cepat masa kan? Kalau sebelum ni kita pakat cakap
yang 12.12.12 adalah tarikh cantik. Bukan kah
tarikh 1.2.34 lagi cantik ;)  Dalam bulan Islam hari ni masuknya
1 Safar 1434 atau 1.2.34..  Ohsem.
Jatuh pada hari baik. Bulan baik.
Sesiapa yang nak menikah.Bertunang. Memang elok.

Kalau malam tadi, sebagai rakyat Malaysia
wia terpanggil juga nak update pasal bola AFF Suzuki.
Kila kalah bermaruah. Bersih bagi pendapat wia la.
Sebab corak permainan semalam agak kasar. Huhu
Dengan reff (pengadil) yang tak tahu apa masalah dia.
Asyik bunyikan wisel setiap kali bola dapat kat pemain
HR (Harima Malaya).. Yang penting kita tahu.

 
Pengadil berat sebelah. 
Kesimpulannya rasa kalah pun tak rasa down sangat. Huhu
Selepas tengok game malam tadi. -____-"
Alahai, boleh nampak pemain semua frust!
Penyokong pun frust. Mak cakap entah² dah guna bomoh siap. upss.
Hari baik bulan baik. Tak nak komen lebih²..
Yang penting yang lepas, biarlah lepas.
Yang penting HM tetap dihati.
Farizal Marlias memang terbaik malam tadi..Hikss

BF wia dah suruh boikot Korea dan Thailand.
Alamat tak makan tomyam dan tak 
boleh tengok drama korea dah lepas nih ;p
Ye la dear,,apa² saja lah.. Hee
walaupun perempuan.. wia dan dak nana si adik
tetap peminat bola. Apapun pun boleh. wink*

3 comments:

  1. apapon kalah bermaruah. ye dak?http://wanisukabercerita.blogspot.com/2012/12/bila-result-pmr-2012-nak-keluar.html

    ReplyDelete
  2. Sedih tengok Fadhli Shas keluar padang. mungkin takde rezeki nak masuk final. Takpe jumpa lagi thn akan datang. Fight betul2! =D

    ReplyDelete
  3. Ini la semangat kesukanan yang kita nak. Hehehe. Takpe. Terima kekalahan ngan hati terbuka kan? Ramai betul emo ngan reff masa tu :D

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi