Friday 5 February 2010

ღ ..Ape Itu Nuffnag??..ღ

MySpace
Selamat tengah malam semua bloggerz..

Dah nak tido tetapi terjatuh dari katil sebab hepy..nak cerita hari nie aku dah try mende baru yang seumur hidup aku dalam dunia blogku..iaitu mende yang semua bloggerz tau iaitu Nuffnag!!..ape dia tue nuffnag?..Aku mula2 pun cam xtahu menahu benda alah yang cam keluar comei2 untuk dikelik setiap pengunjung* bila aku kelik mende tue ia seakan2 blink2..wow!! macam tue..Aku tertarik sangat bila usha2 blog2 yang aku ziarah mende alah nie comey dan aku baru tau tadi yang dia boleh masyuk duit RM..hehe* tue yang besh tue..xsabar aku nak dapat cek atas hasil Nuffnag aku bila dikelik2..hihi:) ish awalnya dah berangan aku nie..ngee*


Pertama sekali aku tak tahu kenapa aku ingin sangat nak ada nuff sendiri..tapi rasanya macam ia berguna pada blogger semua sebab majoriti aku usha dan ziarah.diorang akan ada nuff sendiri yang kadang2 nuff dia bangun kejap celik2 mata dan kadang2 dah zZz..hehe* tido sepanjang hari..Apepun aku tekad dari pagi tadi aku nak nuff sendiri lalu aku google nuff nie dan terbuka ke laman dia..wow?! cantik jugak nuff punya halaman..ada layout merah dgn naga ke singa siap mercun dan taglung.Kat situ aku dah agak dia mengikut perkembangan terkini..meriah je nmpak.Lepas aku sign up rasa..cam tak faham..(bukan ckit2 tau tapi banyak sangat yang aku tak tahu)..nak tanya bloggerz lain xsesape pun bagitau..lagipun follower aku tak ramai lagi.Nak tak nak aku kena buat sendiri..xpe dengan sepenuh komitmen aku faham segala2nya..huaa..try jer mna yang tahu..lama gak aku ambik masa nak kenal si nuff yang kiut nie..
MySpace



nie nuff yang dimake up pagi tadi.Sory kabur ckit sebab ia masih malu.blushing*


Aku mula langkah demi langkah banyak kali dan lagi berulang2 dan sampai la satu tahap yang aku dah tau apa itu Nuffnag Malaysia..memang caya lah!! petang tue aku dah settlekan nuff aku tang aku nak letak nama dia "Si Baby Nuff Kiut Miut"..ngee~ cam sengal je nama yang aku letak..haha:D amat suka dan aku puas hati sebab aku berjaya hasilkan nuff sendiri dengan susah payah belajar menda alah nie untuk aku,,dia dan kamo..
MySpace
Akhirnya..ngeng*..blink2

Tgk la tengah malam baru aku leh taip entri untuk tarikh 05 Februari semalam tapi..huh!!.Sebenarnya aku nak taip malam nie tapi..uih banyaknya tapi aku..jngan mara..rumet lam ku sem lepas datang sembang2 pasal luahan hati..agak lama baru dia balik dan aku pun teringat pada blog nie.(walhal gian nak menaip di blog).Jadi ambik masa untuk taip dan malam nie aku nak cerita lar menda gembira nie dengan hempa(korang) semua..yang walau aku ketinggalan jauh dari korang yang dah lama tpi apa yang penting..aku nak pastikan Nuff aku dikeLiks..tak susahpun kawan2 semua..tapi jangan lupa tingglkn jejak ye..Moga kita dapat saling berhubung dan lebih banyak berkongsi pendapat..Aku dah ada 5 follo setakat nieh dan NUff mashih bobo' ZzzZ..jangan lupa tenyeh atau kelik2 kan dia supaya dia mangun ek..



Nak tayang laman nuff aku yang baru buat nie..RM0.00 lagi..huhu*


0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi