Monday, 1 February 2010

ღ ..Pertama kali Makan Dunkin's Donut..ღ




Dengar tajuk tue jangan la pulak korang ketawa kan aku tapi dalam entri kali nie aku nak cakap dalam loghat utara aku* loghat orang Kedah..tempat jatuh lagi di kenang..ngee.haha:D
haa..hempa(maksudnya korang) mesti gelak kan sebab xkan la xpenah makan donut dunkin nie sblum nie.Tapi jujur aku cakap nie pertama kali..huhu* jangan la dok mengata kat aku yang dalam sepanjang hidup aku..30hb bulan lepas pertama kali aku makan donut Dunkins tau..hat selalu aku makan selalunya donut besa ja yang boh gula halus tabuq dan gaul kat donut tue kan.Alaa..yang besa2 ada bulat kat tengah cam 0 (sila bulatkan mulut anda)*..tapi bila aku makan donut dunkins dia macam2 jenis.Serius cakap family aku pun masih belum rasa donut yang diperbagai nie..sebab kat tmpat aku mana la da outlet di pekan kami okey..haha.Jadi,,baru2 nie pun aku makan sb housemate aku belanja..kua3..jom usha gambaq yang aku tngkap* dan tak banyak sangat

nak promote cket kat orang kampung*



donut-donut yang aku cubit2 manje tinggal separuh;)



I LOvE DunKin' DonutS*




dari pandangan sisi*ngeng..haha


MySpaceMySpace
yang pasti rasanya memang lain dari donut besa.aku mesti promote ka orang2 kampung supaya rasa..dan mana la tau depa boleh dapat idea nak buat donut jenama wiexie donut ka dan paling besh atas nama syarikat aku*mana tau suatu hari nnt kan3..hehe* siap terkenai dengan pelbagai raSa dan perisa mahupun bentuk..huh! kena buat prepare nih.sb budak bisnez la katakan..kelip2;) okeyh yang penting kuih ape pun sedap kalau resepi dia sedap.Aku nnt pun nak beli lar donut nie sendiri..bak kata Si Dear nak makan dorayaki sama2..hahak..ngee~
berangan..berangan..berangan* ape la cik wieya nie.....
..::sekian::..



0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi