Sunday, 7 February 2010

ღ .Facebook SudaH beRuBah HalaMan..ღ



~facebook~

Rinie aku buka Buku waJah (facebook)..aik dah lain benar..halaman dulu dah sekarang dah lain* yang sekarang lebih selesa wlaupun tak banyak sangat ia berubah..tapi yang hairan akaun sesetengah pengguna je..tapi ada yang tak berubah lagi..hehe* tapi besh jugak bila ada perubahan..dan malam tadi on9 dengan line yang sengal..tetiba lebih kurang pukul 12.10 tengah malam..wink:) nama dalam akaun aku pun beruBah..haha:D dah lama aku nantikaan saat2 itu..
seKarang Nama aKaun facebook aku..dari Wieya Wiexie kepada MiSdawia Wieya Adawiyah..ngee~ terasa hari itu milik aku seorang..aik?? apa kena mengena..hihi..tapi pengumuman ini memberi peluang dan ingin dan ingin on9..


TeruJa denGan segala perubahan yang ada di seke
liling dan bila aku di alam Maya sambil diperaktik kan..memang perubahan mematang kan kita..perubahan itu cantik..perubahan buat daku gembira..walau Suka atu duka..! sebenarnya dahulu aku tak prnah terfikir akan ada akaun facebook sendiri atau aku suka panggil buku wajah je*tapi (si dear mula pnggilnya dulu)* tau hehe..sb memang sebelum nie aku suka2 berfrenster..ahakSz! sbnya ada layout yang cantik2..wawa sekarang frenster pun dah upgrade kan?..bagi sesape yang suka laman sosial nie..banyak pilihan boleh buat..haha:D kmudian sambung cerita...

Pada suatu hari..Si dear bagi tau yang dia ada buat akaun buku wajah nie*..aku dengar cam pelik je nama dia walau sebelum kawan2 aku ada tanya dan bgitau mengenai facebook aka buku wajah* nie tapi aku tak ambik peduli pun..malas lar.tapi bila Si dear suruh..aku yang dari kosong tak tahu apa dan sekarang dah suka malah amat2 suka bila dah tahu selok beloknya..:D sampai ketagih dibuatnya bila xmain game dalam tue..* dan si deAr pulak dah tak brapa sebab kekangan keje yang berlungguk katanya..pulak..hihihi..itula orang tua2 ada cakap.."tak keNal Maka tak Cinta"..huah2..nak tayang sikit lar..tpi maaf sebab gaambar blur..(cukup la sbg bukti ia dah berubah)..



nama akaun FBku yang dah berubah.snap pic nie sblum tukar gambar profil..hee*



wajahnye yang berbeza dari dulu:)


halamannya yang jgk berubah*tgk sendiri ek;)



bahagian sisi halaman buku wajahku..sowi sb di blurkan*

haa..dah tengokkan..best kan?! Jadi bagi sesiapa yang takde akaun fB aka buku wajah..sila2 laa buat..xsusah xsenang tapi enjoy! sampai kenkadang assigment terabai* ops! pembetulan tak selalu begitu ye..kalau kita pandai urus masa dan tenaga..ok,,rasanya cukup untuk entri kali nie sb..kriukkk..uit bukan bunyi pintu berkeriut tue ek..nie bunyi perut aku yang mintak di isi..wee^^ dah turun cafe dulu lar..sb mangun je pagi tadi terus ngadap laptop sambil cari ilham..* pasni nak makan..dan tunggu laksa kuala..sb si deAr nak pos..wawa..mcm mna lar dear nak pos..huhu* keyh gurau je..nak turun cafe cari makanan jap..

..::Jumpa di entri seterusnya nak cerita
satu lagi perubahan tanpa revolusi..ngee*::..

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi