Friday 12 February 2010

ღ .BaLik KamPunG..ღ

Tak sabarnya nak balik kampung eSok..yippy!!.. 
sepermalam aku dok tengok blog aku yang dah nak masuk sebulan tapi tak boleh2 sesiapa pun komen..huhu*bila di cek2 patut la..emeil tak verify..hee* tak perasan la..sekarang baru boleh orang komen..yeay!!.. setelah penah lelah nak kodek2 cari mana yang tak faham..akhirnya membuahkan hasil..^^
MySpace 
suka3..raSa macam tak tahu nak cakap..senang hati..tapi malam nie panas sangat..mungkin perubahan cuaca ditambah pula tapi syukur semuanya berjalan dengan lancar.. tak baik merungut atas kekuaSaan yang Esa.astaghfirullahalazim...elak la aku jadi manusia yang tak penah bersyukur* esok nak gerak awal dan banyak lagi aku nak cerita pengalaman2 yang mendewasakan aku dan paling besh suka suki nak siapkan blog nie..hee..*
kenangan yang bisa satukan hatiku dan dear*

Esok mesti semua student nak sesak naik bas kat pudu lagi..wee lama tak balik kampung halaman rasa dah tak sabar..dah macam rasa nak balik kampung hari raya pulak..tralalala ;) tapi doaku moga aku selamat pegi dan sampai umah dengan selamat..3 buah bas nak kena naik kot..huhu..dan makan masa 7 jam..huaa!!..tapi demi kampung halamn tercinta kugagahkan jua..adik badrul munin aka Muhammad BadrulMunir..adik teruna bongsu aku yang darjah dua lama tak jumpa dia..mesti makin comei..dia dah darjah dua dah pun..kejap je rasa masa berlalu* dan malam nie ayahku pegi dinner company sempena chinese New year..dapat boucer sopink..hihi..tue yang besh tue..tapi Rm80 je..jadi la tue kan.duet jugak..kan3??..wawa..banyaknye nak buat dalam cuti nie..dan esimen pun belungguk nak kena buat..prepare untuk test lepas cuti..tapi btul ke aku nak study bila nak balik umah?..ntah* ngee..

Okeyh dah ngantok dah jom bobo'..hee* nak mangun awal gerak g kL..langsung balik Kedah..doakan kesejahteraan aku selamat bertolak dan selamat sampai ke destinaSi yea (:




seLamat Malam SeMua..
..mOOd:hepy senyum sampai ke telinga.. 
 
MySpace
rasa cam nak berendam je dengan cuaca camni*..
jom..hehe
~tata titi tutu~

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi