Tuesday, 9 February 2010

ღ .X.O.X.O & L.O.L..ღ

Tengok perkataan tue mesti korang dah tau dan kenal perkataan tue kan?,,sebenarnya sepanjang aku hidup aku tak tahu pun apa makna xOxO dan lol..^^ huhu..walaupun aku agak ketinggalan..tapi setiap orang akan belajar sesuatu yang baru setiap hari kan?..jadi lambat atau cepat aku tahu jugak..hihi:D sebenarnya perkataan nie dari simbol..

Cerita bermula bila aku bangun pagi,,bila aku lihat di atas mejaku ada sekeping kertasa dan bertinta seakan notis..Selesai je baca surat tue..di akhir perkataan dia letakkan perkataan yang langsung aku tak faham..L.O.L..bagi aku mungkin maknanya ikhlas la kot..X.O.X.O..sayang munkin maksudnya..Masa subuh aku pun kejutkan dia..tapi dalam hati selepas je menunaikan solat..aku nak tanyakan dia..apa maksud bagi kedua2 perkataan tue..

Sebenarnya aku penah tengok perkataan tue dan semua orang mesti dah tau maksud dia..walaupun aku lambat..tapi aku dah pun tahu akhirnya...ngee~senyum sambil tunjukkan gigi..adik rumetku cakap banyak maksud perkataan kedua2 nya..tapi banyak melambang persaan berkaSih sayang..hehe..macam2 zaman siber ni kan?...Apepun agar xmenyalahkan perkataan mahupun rosakknnya dengan membentuk yang salah disisi agama iSlam sudah..Cinta iSlam inDah..tapi gunakan perkataan yang baik untuk tunjukkan yang sebenarnya..dan maksud L.O.L dan X.O.X.O adalah..


L.O.L adalah Lot Of Love aka Lurve aka Loveto aka ai..

manakala

X.O.X.O adalan tanda peluk Cium;)



hehe amacam..penuh dengan bunga2 cintakan..lalalala* nie la surat rumet aku yang buat aku belajar sesuatu yang baru..ahaksZ!..lol with miszwiexiedawia..X.O.X.O..for our blogger..hehe;) keep n touch..

..::sekian::..

3 comments:

  1. besh belajar mende baru:)

    ReplyDelete
  2. hehehehe
    tryata L.O.L = Lot Of Love
    yach,,,

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi