Friday, 26 February 2010

ღ ..BantaL BucuK kemBar..ღ

Salam semua reader..hai semua ape khabar??..:)) rinie aku nak kongsi citer pasal bantal bucukk baru comei kiut miut 3 ketul nie..hehe..sebenarnya pillo tue baru je dibeli seminggu yang lepas ^^ ia dibeli masa jenjalan sopinks ritu..kebetulan sampai kat bahagian comei2..aku dan nana singgah dan tertawan dengan bantal nie..banyak pilihan tapi hanya 3 je yang mampu dibeli..wee* tapi berbaloi..rasa cam sayang sangat nak guna tau..kapasnya lembut dan berbaloi kalau dijadikan teman penyenyak tido..suka3..!
nie bantal comei yang terpilih milik kami 3 beradik..si Fadly xnak sebab dia kata dia lelaki xmacho pakai bantal kiut miut cmnie..walau cane pun..janji kami 3 beradik dah pilih dengan citarasa sendiri;)

si purple milik aku*

comei x kaler ungu nie?..hehe* rasa geram untuk peluk ia sebab mmg gebu dan lembut..tak sia-sia beli:)) warnanya dan corak bunge nie mmg rasa sejuk mata memandang..nie la koleksi bantal comei kiut miut milik aku yang baru..masih panas tau..haha:p natural n asli gitu!!..ahaksz!! so jangan jeles walaupun korang punya bantal bucukk lagi tomei tapi bagi aku nie pun dah kira tertomey..bling-bling..* jom tengok yang adik2 ku pulak..


si design apple milik si kecik Badrul*

yang kaler apple lemon nie pulak milik adik lelaki aku yang bongsu,,dia mmg dari mula pegang tak lepas kalau time nak tido..kadang2 dia buat macam bola..ada ke?..kesian si bucukk tue kan3?..nasib dia(bantal) xleh cakap..haha:p mana taknya dilambung digolek  ditendang kesana kemari sebab bantal nie comey sangat..kalau adik ku menendang aku pulak rasa cam nak makan ini pillo..(kalau boleh mmg aku nak telan beb)..mesti rasa cam donut kan..ouh tetiba terinagt nak makan donut besar..penuh dengan banyak perisa....:D eh knapa cakap pasal makn pulak nie..wee*  layan je lah...
si green milik nana*

bantal yang spesies sama nie pulak milik adik perempuan aku nana..mulanya mmg dia la yang niat nak beli bantal tomey nie dan dia pilih kaler hijau daun..mmg cantik..pattern aku dan nana sama:) cuma kaler je yang lain tapi bantal bucukk si badrul je yang lain kearah buah2an..manakala aku dan nana suka patern bunga aka flora ^^cantik jugak kan warna hijau nie..mmg besh habis..tapi bantal nie sebenarnya taak lagi membusuk ditaburi air yang bikin peta diatasnya tapi adalah sekadar nama semata2 tiada kena dengan sesiapun main yang tengah heppi atau sedeh saat nie..hehe:))


3 ketul si kembar bucukk*


bila 3 menjadi satu* comei lote kan?:) sila la ambik kalau mau..hehe..tapi tetap menjadi milik kami 3 beradik terkecuali Fadli..kesiaan pulak dia tak tersenarai membeli ini bantal bucukk..bling2..bantal tomey ini kembar bunga plus buah2an..sekian cite pasal bantal bucukk kembar tiga lain  warna lain pattern tapi sama tomey sama kiut miut..sama saiz dan yang paling penting sama lembut dan gebu!!..jom tito!!..~


^^sleeping beauty in evening^^
 

7 comments:

  1. ololo..comelnyaa :) nak leh?

    ReplyDelete
  2. len kali belikan utk saya gak k.. hehe.. (aching!, tak malu betol)

    ReplyDelete
  3. adik...........
    akak nk yg kaler ungu tu..
    jeleznye.....................huhu..
    ni msti wat teman tido stiap mlm ek..makin lena le tido ni..hehe.. :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. kepada eykameow:)

    comelkan..hehe.
    terima kasih;)
    eyka nak..boleh je..
    nak kaler ape pilih je..hihiks~


    dawia^

    ReplyDelete
  6. kepada Billet-Doux

    eh xpe..
    nape billet xcakap awal2;)..
    aching back!
    xpe..xkesah la:))

    ReplyDelete
  7. kepada kak shimawar...

    ye kak....
    ngee:) akak nak warna ungu..
    hehe~
    jangan jeles ye..
    boleh je kalau akak yang nak:D..


    a'a..tiap malam adik jadikan bantal bucukk ungu tue peneman tido dan lena dibuai mimpi indah..:)

    dawia^

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi